hier even een aantal foto's van mijn pony tijdens de cross van de Tripalon Bussloo ! we zouden eerst eigelijk 80cm gaan starten, maar omdat het ontzettend glad was hadden we besloten om 60 te gaan, aangezien ik een klein ponytje heb en ik was bang dat we zouden uitglijden !
daisy is een ontzettend nuchtere pony ; oh daar staat een hindernis.
haha ze is heel lief buiten (in tegenstelling tot een paar jaar geleden..), ze springt alles wat ik wil en daar ben ik ook trots op ! als de pony waar ik mee reed er vandoor ging tijdens de cross, deed daisy er niks om en reed ze net zo braaf verder als voorheen. De brug was geen enkel probleem wat de 'jury' van die hindernis nogal appart vond, dat ze er niet eens van opkeek toen ze er op draafde haha ! ze ging zonder aarzelen de waterbak in, jammer genoeg vond mijn broek het niet zo leuk dat de pony achter mij begon te stampen
de dressuur was een ramp, maar ik haat dressuur haha, dat waren 169 puntjes voor mij, en ook het laagste puntenaantal van mijn hele wedstrijd rijden maarja. ohja,
verder de cross en het springparcours na afloop waren helemaal foutloos, dus ik ben heel trots op mijn kleine meid !
hindernis 1, hier aarzelde ze iets, maar een beetje been en ze sprong !

de waterbak, zonder te aarzelen, en een bange ik toen ik hard geplons achter me hoorde ..

de brug, braaf paard !

volgens mij was dit de mais hindernis.

en de laatste foto,

ze staan niet op volgorde maarja,
hoop dat jullie ze leuk vonden ! =D