Gisteren had ik mijn eerste oefencross met wise
Met mijn eigen instructrice door het land al een flink aantal crosstrainingen gedaan.
Binnenkort doe ik mee aan de oefencross in Lisse, de reden waarom ik mee deed aan het dijkgatbos was omdat wise soms lastig wordt als hij weg moet van andere paarden dit viel alles mee, kon er in 1 keer van weg rijden!
Tijdens het instructrie rondje zijn er een aantal foto´s gemaakt, wise was in het begin niet zo fijn, remde aldoor flink af op de hindernissen en als ik dan niet doordrukte wilde hij weigeren, totaal niet gewend van hem

naar de eerste hindernissen door.

Naar de waterbak, wise heeft eigenlijk nooit een probleem met water maar op de een of andere reden vind hij het bij het dijkgatsbos maar niks.. ( een buurpaard bij hem op stal, heeft hem wijs gemaakt dat door piranha's leven begreep ik
)Met aanmoedigingen van de andere paarden ging het goed, alhoewel de andere kant van het water wel heeeeeeeeeel erg eng was!!

Daarna moesten we alleen en dan de boomstam er achter springen..
Vanaf de goede kant ging het wel...

maar de andere kant alleen toch mooi niet..

Baas ik zie de piranha's al..

Ik wil wel, maar toch...NIET!!

En als meneer het zat wordt dan gaan we toch de hele tijd steigeren???

Ik ga ook niet meer met een andere paardje.

Dus toen mocht ik de andere kant van het water doen van de instructeur.
Maar dan...

Na enige aanmoedigen en gerust stelling ging hij dan eindelijk maar vraag niet hoe.. de piranha's zaten aldoor op de loer..

Maar verder ook super gesprongen en een top eigen rondje gereden met het water van af zijn goede kant

Een berichtje zou erg leuk zijn!

haha...