Het water is nog een beetje spannend en soms wordt mijn paard iets te enthousiast en gaat hij na de sprongen een beetje spelen en gekke sprongen maken. Dat levert soms minder veilige situaties op, maar gisteren ben ik blijven zitten gelukkig.
Het zou leuk zijn als jullie een reactie achterlieten.
1. Een heel blij paard

2. Ik weet niet precies waarom ik hier sta in mijn beugels
Misschien kon ik hem even niet uitzitten, geen idee, maar ik vond het wel een leuke foto. 
3. Volgens mij was dit in het lijntje van ongeveer 10 in-uitjes achter elkaar. Misschien waren het er meer of minder, veel waren het er in ieder geval wel.

4. HELLUP WATER
Hihi
5. Gelukkig was er een paardenvriendje voor hem, die hem even wat meer vertrouwen gaf

6. En nu helemaal zelf

7. Maar toch blijft het spannend!!

8.

9. Dit is dus zo'n moment waarop hij te enthousiast wordt. De wal op is heel leuk (vindt hij) en voor de wal stond een flinke dubbele boomstam. Die sprongen we voor het eerst, dus daarvan was hij zo enthousiast, dat we al bokkende en met zijn hoofd tussen de benen de wal op gingen. Michiel zijn commentaar hierop was: "Hij wordt er zo lekker soepel van, die floeperd". (Ik trek hem hier dus niet zelf met zijn kin op zijn borst)

10. Dit vind ik gewoon een hele mooie foto

11. En deze vind ik ook al zo mooi

12. Dit was ook best spannend voor hem, maar toch deed hij het wel!

13. Zoals ze zeggen: save the best for last. Ik ben best wel trots op deze foto. Hij vouwt zijn benen mooi gelijk in en rekt mooi uit op de sprong.

Nou dat was het weer. Maandag gaan we naar Den Haag en de maandag erop naar Renswoude en dan zijn de trainingen helaas alweer afgelopen.
Leuk dat je even gekeken hebt!