Deze week ben ik met Bonita naar de instructieweek geweest in Emmeloord. Echt super leerzaam. Een onderdeel van het programma was terreintraining. Bonita is een pittig ding en ik had daar nog geen ervaring mee, dus ik zag dat niet zo zitten. Sophie die er ook was met haar 2 pony's, hier op bokt peerdekoper, wou super graag mee doen maar haar pony's hadden al te veel gelopen dus bood ik voor de grap aan dat ze wel op mijn pony mocht en dat wou ze wel. Dus zij erop, en ik was hartstikke zenuwachtig haha. Ze gingen eerst in het bos een rondje over boomstammen en wegversperringen springen, dat deed ze hartstikke goed. Maar toen kwam de piano, Bonita heeft nog nooit gecrost, maar ze pakte het heel goed op. Ze deed netjes met een galopsprong en Sophie was heel tevreden met haar! Je zag echt aan Bonita dat ze het geweldig vond, ze had de heel tijd haar oren naar voor. Daarna zijn ze nog een rondje over de drafbaan gegaan, lekker uitgeraast! Genoeg gepraat, hier de filmpjes. Piano op: http://mereltje93.hyves.nl/album/169013 ... _state__=2
Ja ze vind het erg leuk, dus ik vind dat ik het nu ook maar moet leren. Heb al afgesproken met een paar meiden van kamp om een keer met z'n allen te gaan crossen in Ermelo haha
power1997
Geplaatst: 30-07-11 16:08
Zapata schreef:
Nee ik ben geen vriendjes, en ken haar ook niet..maar kon de filmpjes wel zien..