Leuk dat je ff komt kijken. Op 10 juli hebben ik en mijn paard Special (Avalyn) meegedaan aan de onderlinge cross bij Drienerbroak. Het was een lange dag, maar erg gezellig en het weer was ook erg goed. Eerst maar ff wat info over Special:
Naam: Avalyn, alias Special, alias Pony
Merrie van 1.61, 6 jaar oud.
Aftsamming: Special D x Amethist
Niveau: M1 dressuur, L springen.
Vorig najaar stond ons SGW debuut al geplanned maar helaas heeft ze in augustus 2010 een peesblessure opgelopen aan haar checkligament. 7 maand mee onder de pannen geweest, maar nu is alles weer helemaal goed. En wederom staat ons SGW debuut geplanned voor Gorssel.
Dressuur verging soepeltjes met een score van 223 dik bovenaan
, springen makkelijk foutloos en toen de cross in:Foto's met dank aan medebokkers Irene, Lotte, en nog een paar....
Op naar hindernis 1:

Hidnernis 1:

Hindernis 2:

Hindernis 3:

Hindernis 5, zit wel heel krom op mijn paard

HindernisJE 6:

Op naar hindernis 7
:
Hindernis 10 opsprong:

Eenmaal aangekomen bij de waterbak, maar het risico genomen door direct over de boomstam het water in te willen. Helaas dacht Special daar wat anders over en lag ik voor de boomstam op de grond
en was ik uitgesloten
. Toen maar via de inloop gegaan welke ze wel in 1 keer 'sprong':

Gezien ik toch al uitgesloten was, heb ik een volte gereden en de boomstam nogmaals aangereden, nu sprong ze hem wel in 1 keer
(alhoewel ik wel heel krampachtig kijk):
En op naar de laatste hindernis, er kan weer een lachje af bij mij
:
En dat waren ze!
Ons SGW debuut staat dus geplanned voor Gorssel in september, heb er alle vertrouwen in dat dit goed gaat komen

Een berichtje of tips zijn welkom!

Leuke foto's hoor! Veel succes in Gorsel!