Emir en ik hebben al veel spring ervaring, en een aantal crosslessen gereden... Dus heel nieuw was het niet voor ons... Wel heb ik een halfjaar niet kunnen rijden doordat ik mijn Havo diploma wilde halen(en ook nog enorm veel cello studeer om eventueel naar het conservatorium te gaan)... Dit was onze eerste les na dat half jaar, dus het was nog wel even afwachten hoe het zou gaan!
Na twee uur rijden aangekomen in Lunteren (een half uur te laat door de file

Emir en ik waren enorm enthousiast, net als de hele groep overigens! Alle fjordjes hadden er zin in!

Ik heb een enorm fijne, en leerzame en bovenal leuke les gehad! Geen een weigering, we hebben alleen even voor de waterbakken gestaan... (en dit wordt steeds korter dus het gaat vooruit!)
Nou de foto's !!!
1. Na het losrijden, eerste hindernis... Voor mij was het wel even inkomen! Maar ik had al gauw de smaak te pakken!

2. Piano, hier heb ik denk ik gewoon meer ervaring bij nodig... Na een aantal maal ging het een stuk beter!
Moeilijk, die afsprong moet ik echt gewoon nog leren uitzitten zonder Emir in de weg te zitten!! Ik had door dat ik niet lekker zat!! ^^

3.Hier begon ik 'de manier van zitten' eindelijk een beetje door te krijgen!

4.

5.Best nette afsprong

6.Enorm leuk lijntje!!

7.En toen ging hij als een tank, hop racend door het lijntje heen... (t is weer aan mijn gezicht te zien

8.

9. Lijntje sprong nr 1.

10. Lijntje sprong nr 2. Weer die lastige afsprongen...

11. Die zag ik niet geheel aankomen... (sprong behoorlijk vroeg XD)

12.

13.Maar... We zitten nog!!!

En nog twee leuk filmpjes...
14.
15.
En ik wil de fotograven en Amber enorm bedanken voor het maken van de mooie foto's en het organiseren van een super gave cross-dag!! (die voor mijn part zeker nogmaals plaats kan vinden)