Gister was er bij ons op stal een kleine improvisatie van een crossles gedaan.
We hebben wat spullen bij elkaar geraapt en wat in elkaar geknutselt.
Even wat informatie over Nomar:
Nomar
31'04'99
NRPS
1.47
We doen van alles en nog wat we zijn sinds dit jaar pas echt begonnen met het echte 'sport' pooooonie
rijden. En we zijn ook gestart met dressuur en we zijn nu B+2.Nomar heeft al hoog (M) gelopen dressuur dus ik heb al veel van hem geleerd.
Kwa niveau zitten we dus ook wel wat hoger. Springen doen we ook af en toe voor de lol,
we springen meestal zo'n 80 cm, ons record is 1M geweest, maar af en toe ben ik nog wat kneuzig en zit ik hem in de weg.
Zoals je kunt zien op de foto's vond ik het errug spannend!
Zoals je kunt zien was ik onder de indruk van alles.
Balkjes lopen.

Prullebak, hakken laag houden.
Vanaf de andere kant:
Nog eens
Hier hadden we een 'oh jee' momentje, ik ging onwijs gespannen zitten en toen sprong hij wat vroeg.
Gevolg:
https://lh3.googleusercontent.com/-bc3yZkCjBW4/TfpqY4U127I/AAAAAAAAl8I/OSqGbRzhZzg/s576/IMG_2848.JPG
Het bankje, de eerste keer weigerde hij gelijk dus het ging niet helemaal goed.

Neeeee, dat doe ik dus even niet -> sliiiiiiiding.
Whoeehoeee na 2 keer weigeren deed hij het, mag wel meer meegeven.
Hier werk ik hem echt tegen, veel mee meegaan - en geven!
https://lh6.googleusercontent.com/-M2Pb2CLrGhM/Tfpqt3BwLnI/AAAAAAAAl9g/naKVbM9VBEE/s576/IMG_2877.JPG
Jaaa
Vliegende kontjes!
Bij deze ging hij de eerste keer ook op de rem dus was ook wat onstabiel.
Maar daarna doen we het natuurlijk goed!

en nog snel hieroverheen, was een beetje uit de bocht gevlogen.
Maar hij deed het braaf!
En vlieeeeg!
Commentaar mag, maar wel opbouwend.
Dit is de eerste keer dat wij samen crossen en zoals je kunt zien vond ik het heel spannend.
Ik was vooral bang dat hij ergens op zou klappen want bij het gewone springen is hij nog wel eens
zo lui om ze voeten niet op te tillen als het te laag is en dat deed hij nu gelukkig wel!
Ik wil ook een keertje met hem op crosstraining maar we hebben geen persoon die ons ernaar toe wil brengen, maar misschien ooit eens in de toekomst!

Groetjes, Michelle & Nomar.
En Niels natuurlijk super bedankt voor het maken van de foto's!