Ik was nog nooit eerder op pad geweest met James. Eigenlijk ook nog nooit met een andere pony. Dus het was een compleet nieuwe ervaring!
Ik heb James nu vanaf januari 2011 en we hebben echt een hoop plezier samen. En samen ook al veel bereikt! Via bokt ben ik te weten gekomen dat er een haflingerdag is in Leusden.
James en ik hebben ons aangemeld voor de crosstrainingen om ervaring op te doen. En ik vond de crosstraining erg goed gaan voor de eerste keer! Ik vond het wel erg spannend, maar super leuk!
15 mei:
1.
Het picknick tafeltje. Het duurde even voordat James en ik er over kwamen, maar uiteindelijk sprong hij er toch mooi over.

2.

3.
Oeps! Foutje!

4.
Waterbakje.

Afgelopen zaterdag 28 mei zijn we voor de tweede keer gegaan. James had er echt zin in.
Hij had de smaak te pakken en zoefde over alle hindernissen. Op 1 hindernis na, sprong hij ze allemaal in 1 keer. De laatste hindernis vond ikzelf spannend, en dat voelde James.
Na een paar keer proberen gaf ik het op. Ik durfde niet meer. Een aantal andere meiden van onze crossgroep sprongen de hindernis wel. En toen had ik echt zoiets van: "En toch wil ik dat ook"!
En met die instelling zijn James en ik toch veilig over de hindernis gekomen!

28 mei
5.
Boomstammetje.

6.

7.
Kruisje van dikke boomstammen.

8.
Poortje.

9.
Nog een boomstammetje.

10.
De rem van James werkt uitstekend!

11.
Kruisje van dikke boomstammen nog een keer.

En ik heb hier nog wat filmpjes van ons.
15 mei
12.
James en ik gaan onderuit.
13.
Op en af sprongetjes.
28 mei.
14. Gemonteerd filmpje van 5 min, waar onze crossgroep in te zien is.
15.
En als afsluiter nog een oeps