Ferrose gedroeg zich vandaag fantastisch op een bijzonder onnodige weigering na heeft ze alles in 1x gesprongen en mij ook wel een aantal keer meer dan flink moeten helpen. Aan het einde werd ze te enthiousiast en dan gaat ze drammen. Het drammen op zich is nog niet zo erg (al voel ik me dan wel erg paard waar ga je met die peuter naar toe

Ook nu zit ik tussen de hindernissen nog niet in verlichte zit. Ik vertrouwde haar in het begin niet genoeg of ze zou blijven aanpakken en aan het einde functioneerde mijn rem erg slecht en dan zit ik in beide gevallen liever met mijn kont in het zadel

Verbeterpunten van mijzelf
- bovenlichaam in de verlichte zit meer naar mijn paard toebrengen ofwel niet zo rechtop blijven
- handen meer meegeven
- hakken niet zo optrekken, zeker bij het nemen van een sprong
- balans mis ik zowel op de heuvels met boompjes erop (echt nog geen idee hoe ik die moet uitbalanceren

- teugels op maat houden want ook die trekt ze uit mijn hand als ze gaat drammen
1. Inspringen in een lijntje over verschillende hindernissen
2. Boompje op heuvel; nog echt van baas jij zegt dat ik erover moet maar ik weet het niet hoor

3. We kunnen het ook normaal

4. De 2 boompjes op een heuveltje achter elkaar
5. Beide boompjes op een heuveltje en daarna over een walletje
6. Parcoursje
7. Ander parcoursje
8. Door het water draven
9. Water in en uit springen. Op weg er heen wordt ze wat drammerig
10. Op een andere manier het water in en uitspringen. Hoezo op groot erin

11. En ook dit kunnen we wel netjes

12. Weer anders het water in en uit springen en dan over de gastank. Dit gaat absoluut niet vloeiend maar als bewijs dat Ferrose vandaag ook doorging als het allemaal niet helemaal ging zoals het moet

13. Over de boom op pootjes door naar water in en water uit en dan naar de gastank. Wat vond ik dit spannend

14. Zelfde lijntje nog een keer met bij de eerste poging een bijna botsing met een paal dus daarna een nieuwe betere poging gedaan

15. Parcoursje
Op naar de volgende crosstraining in Renswoude!