In het weekend van 16/17 April hadden wij op stal allemaal combinaties vanaf buitenaf die kwamen crossen.
16 April was het onder begeleiding van Chantal Megchelenbrink. Die hielp ongeveer 20 combinaties.
Hierbij was niet aanwezig, helaas. Naja, niet aanwezig...

De dag erop heb ik het maar goed gemaakt!
Toen was er van 09:00 tot ongeveer 17:00 de jaarlijkse crossdag training van Regio West.
Onder begeleiding van Rom Vermunt en Michiel Brons, waren er zo'n 55 combinaties.
Het weer zat lekker mee en er was een goede sfeer onder de ruiters en alle toeschouwers..
dus ik vond het zeker wel een geslaagde dag! Ik heb echt wel genoten om het te zien.
Van de crosslessen die er op Bronsveld worden gegeven door Roxana heb ik ook foto's en topics gemaakt.
Dankzij Photobucket doen de foto's het jammer genoeg tijdelijk niet, maar hier alsnog de linkjes voor als ze het weer doen en iemand ze wilt zien.
07'04'11 Crossles @ Eko Bronsveld.
12'04'11 Crossles @ Eko Bronsveld.
Totaal heb ik zo'n 1300 foto's gemaakt, een beetje veel voor 1 topic dus.
Dit zijn foto's van combinaties vooral in de ochtend. Topics van begin de middag en eind de middag ben ik ook mee bezig.
Zie je jezelf er tussen, en nieuwsgierig naar meer foto's?
Geef dan ff de foto nummer door en dan zal ik kijken of ik nog meer van jou heb.
Als je jezelf niet ziet en je hebt wél meegereden, geef me een DUIDELIJKE beschrijving van jou en je paard, dan kan ik er ook naar kijken.

1. De eerste groep, die vooral uit heren bestond.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8. Uhm, nee.. dacht het ff niet dat ik dat water in ga hé?

9.

10.

11. Heethoofdje!

12.

13.

14. Van de (kleine) piano naar beneden.

15.