[SGW] Urban @ Begin van het Cross-Seizoen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sanurie

Urban @ Begin van het Cross-Seizoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 11:36

Na vele foto's te hebben vond ik het maar eens weer tijd voor een topic van Urban en mij!!

Lisse:

Op zondag 20 maart zijn wij richting Lisse gegaan. Dat was weer de eerste keer crosse sinds vorig jaar en had dus niet veel verwacht. Maar hij deed het super, beide rondjes helemaal foutloos en 2e rondje iets te snel. Ik deed mee met de pony's hoog!

Eerste rondje:
Afbeelding
Hindernis 1 en 13

Afbeelding
Hindernis 8 'help straks bijt het' }:0

Afbeelding
Hindernis 11

Afbeelding
Hindernis 15 de laatste

Het 2e rondje zijn bijna de zelfde foto's. Hij spring alleen normaal over de manden en heb bij de laatste hindernis de hoge kant gesprongen.

Markelo
Toen kwam Markelo, ons debuut. Hiermee behaalde ik 171 punten in de dressuur wat voor ons netjes is. Maar we werken er hard aan om dit nog veel beter te kunnen. In het springen bleven we foutloos, wel slordigste parcour wat ik ooit gereden heb. Toen de keuring dat was allemaal goed en hartslag van 52.

Naar de start gelopen, mijn vader is vast het parcour in gelopen. Ik heb een aantal sprongen gepakt, hem 1x laten lopen, en toen van start gegaan. Tot hindernis 6 geen problemen, maar opsprong was toch wel spannend dus hij stopte 1tel en ging toen wel verder, helaas dat was weigering 1. Weer verder naar 7, het gat naast de hindernis was eng, dus hij lette niet op en stond helaas stil voor 7, wat niet had hoeven gebeuren maarja. Daarna geen problemen meer gehad en het water, dat deed hij zonder twijfelen.
Helaas heb ik maar 1 foto, deze is van de laatste hindernis:
Afbeelding

Daarna weer naar de keuring en dat was helemaal goed, en hij had een hartslag van 64. Dus met zijn conditie zit het wel goed:D

Training Lunteren:
Gister hadden we onze eerst les weer. We lessen bij Wout Hazeleger. Dit is ons vorig jaar goed bevallen. En deze les was ook weer zeer geslaagd. Wout werkt veel aan de rust, wat soms erg lastig is voor Urban, dus ik hing ook een keer aan de zijkant omdat hij 2 hele rare sprongen nam. Maar daarna deed hij meteen rustig, dus hij leer snel }> Wout was zeer tevreden!

Inspringen over boomje
Afbeelding
andere kant
Afbeelding

Opsprong (kijk niet naar mij gezicht)
Afbeelding

Afsprong met boomje
Afbeelding

Opsprong met greppel ervoor :D
Afbeelding

En als laatst het water
Afbeelding

Commentaar mag, graag want zelf zie je niet altijd alles maar houd het graag wel een beetje aardig.
Ik moet zelf heel erg gaan werken aan me tenen!!!

dewixx

Re: Urban @ Begin van het Cross-Seizoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 14:48

Echt leuk Sanne ! :D
Ik hoop ooit nog x samen te kunnen crossen met jou hihi.

stephaniee20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:32

super leuk hoor Sanne ;).

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 20:35

*\o/* *\o/* *\o/* Haha wat grappig

Wist ik veel dat jij het was ;) Ik was gisteren bij je training.
Meisje met het blondje haar.

Vond je pony super, wat een vermogen !
Kom ik je tegen in Markelo ?