[SGW] Apache @ Overpelt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MnPoepiie

Apache @ Overpelt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-11 20:00

3 april ben ik gaan crosse in Overpelt met Apache, de eerste cross van het jaar voor ons. (Eerst gingen we 26 maart naar Zutendaal maar onderweg kregen we klapband , dus bye bye Zutendaal).

Ik moest al om 10u crossen, en Apache was vrij zenuwachtig. Toen het bijna mijn beurt was, was ik aant stappen en aant wachten tot dat de speaker zei dat ik mocht gaan klaar staan, maar hij zei niks. Dus ik ging dan maar zelf klaarstaan en plots begon hij af te tellen, terwijl ik nog ver van de startbox stond, dus was ik direct vertrokke in galop en dus vergeten op mijn klok te duwen :s 15 sec later had ik dat pas door en drukt ik mijn klok is .. Balen want ja dat is zo'n speciale klok en ik wist niet hoe ik dan ongeveer binnen tijd moest zijn. Alles ging suuuuper tot het water ;s Daar 1 stop :s En ja ik vond da hij in het begin te snel ging dus ging op bepaalde stukke wat trager en ja was ik uiteindelijk 11sec buiten tijd JAMMER :s

Springen was ik foutloos. En dressuur ging suuuuuper ondanks de nogal modderige bodem liep hij suuuper :d Met 236 op 260 ptn had ik gewonnen.
Uiteindelijk ben ik nog mooi 7e geworden van de 19 ;) Met 1 stop (20 strafpunten)

Cross:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Springen:

Afbeelding

Afbeelding

Dressuur:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Filmpje komt nog

Lieuwkje_90

Re: Apache @ Overpelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 20:04

Leuke uitslag! Wat cross je met hem?
Ziet er wel goed uit allemaal! Spijtig van die éne stop! Maar een 7e plek is zeker niet slecht voor de eerste van het seizoen!

Veel succes verder!

pheebs1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 12:56

Super leuk dier is Apache zeg! Heb je volgens mij niet zien voorbijkomen zondag, moest je vroeg crossen? Hoe vond je het in Overpelt? Ik vond het alvast weer een fijne cross, wel spijtig van het weer op zondag!

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 14:27

Wow, wat een gaaf paard zeg. Wat heb je er mee gestart? Het springparcours zit er gemakkelijk en simpel uit, even eens als het dressuren, had je werkelijk 260 punten? :oo Jammer van je stop op het water! Foto's zien er verder goed uit! :j
Succes aankomend crossseizoen!

MnPoepiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-11 18:16

Ik rijd B met hem :) Zolang dat het water nie beter gaat, ga ik nie naar Licht ;)

Ik had 236 punten (90%) :o

Ik ben zeker blij van mijn uitslag, met die 20strafpunten...

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:00

haha 90% :D Lrv is op dat gebied soms hilarisch eh :D

Wel een verdiende plaats, erg jammer van je stopje aan 't water.
Erg mooi paard heb je!

MnPoepiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-11 09:00

Coberlina schreef:
haha 90% :D Lrv is op dat gebied soms hilarisch eh :D

Wel een verdiende plaats, erg jammer van je stopje aan 't water.
Erg mooi paard heb je!

Ja da hangt echt af van jury tot jury e;) De ene geeft hoge punte; de andere kan heel lage punte geven.. Maarja is natuurlijk wel eens fijn e ;) Hihih

Dank je

Bloempjeh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 08:55

Zotte punten in de dressuur :)

Het springparcours zag er gemakkelijk uit, maar daar zijn best wel wat fouten gemaakt die dag. En wat een rare reactie op het water. Eerst kijkt hij, maar eens hij 'echt' aan het water komt, loopt hij er wel vlot door.. vreemd paard :P

MnPoepiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-11 08:59

Bloempjeh_ schreef:
Zotte punten in de dressuur :)

Het springparcours zag er gemakkelijk uit, maar daar zijn best wel wat fouten gemaakt die dag. En wat een rare reactie op het water. Eerst kijkt hij, maar eens hij 'echt' aan het water komt, loopt hij er wel vlot door.. vreemd paard :P

Ja echt raar paard... Want toen hij het water in moest heb ik hem niet moeten pushen, maar ja dat klein hindernisje er voor was er te veel aan Haha :d