Eindelijk heb ik alle foto's binnen van onze oefencross in Nijeberkoop. En vond ze toch het toch wel even waard om op bokt te showen, dus vandaar.

Hier even ons verslagje gekopieerd:
Citaat:Ik ben dus weer terug. Ik zal even verslag doen:
We gingen opzich redelijk van start, ze wou in ieder geval in een drafje en vlak voor de eerste hindernis waren we in galop. Hindernis 1 ging prima, dus lekker doorgegalopeerd. Hindernis 2 viel ze wat terug, maar sprong ze ook nog super. De bodemwisseling die daarna kwam vond ze reuze spannend je ging van bos ineens over een stuk zwarte modder en vervolgens over zand, erg spannend is dat. Hindernis 3 vergat ik gewoon te rijden, dus een stopje, opnieuw aangereden en gewoon gesprongen. Hindernis 4 (vlak daarachter) stonden we ook stil, maar die was ook wel erg aan de maat. (vooral erg breed) Dus daar zijn we maar omheen gegaan. Hindernis 5 dacht ze dat ze wel even een hapje kon nemen van het hooi wat erop lag. Dus daar stonden we stil, maar na die ene weigering gingen we er gewoon overheen (heb overigens maar gewoon de 60 cm hindernis daar genomen, leek me verstandiger ). Nou en toen hindernis 6, de stobalen. Ik weet niet wat daar gebeurde, maar ik weet wel dat het niet aan mij lag. Ik keek netjes vooruit, gaf been voor de sprong en ging mee in de sprong. Norge vond het echter niet nodig om erover heen te springen, dus die denderde er gewoon doorheen. Gelukkig vielen de balen om en herstelde ze zich snel waardoor we niet gevallen zijn, maar het ging bijna mis. Echt, wat een domme pony heb ik.
Hindernis 7 vond ik ook echt wat te breed/hoog, dus daar ben ik ook maar gewoon langs gereden. Hindernis 8 wel in een keer gesprongen, ondanks het tempo weer erg laag was. Voor hindernis 9 moest ze poepen en springen en poepen kan niet tegelijk volgens haar, dus voor 9 stonden we ook stil. Nog een keer aangereden en wel gewoon gesprongen. Hindernis 10 en 11, ook in 1 keer gesprongen. -wel veel aanmoediging nodig, maar ze deed het Tussen 11 & 12 even een tijdje stil gestaan omdat ik degene na mij niet in de weg wou rijden. -die hoorde ik aankomen- Hindernis 12 en 13, beide 1 stop op. Ze vond ze beide erg spannend, dus na even geroken te hebben sprong ze ze wel gewoon. Nou daarna de waterbak, afsprong ervoor nog geprobeerd, maar die was toch wel erg hoog en we waren beide wat moe, dus toen maar gewoon er langs gereden en door het water gestapt. Uiteindelijk in een sukkeldrafje over de finish gekomen in een tijd van 9 minuten.
Maargoed, ik was toch eigenlijk wel tevreden. -is dat raar? - Het stond zeker hoger dan een B cross voor de pony's, ging denk ik meer richting B paard, dus vond het knap dat mijn gele luierd toch wel alles (op 3 hindernissen na) heeft gesprongen. We weten in ieder geval waar we aan moeten werken (Conditie & aan mijn been) en haar wintervacht moet er sowieso weer af, want ze had het nu toch behoorlijk warm.
Hier de foto's dan:

En de blooper:

Hoe goed ik ook geprobeerd heb op mijn houding te letten, gelukt is dat niet echt.

Ik moet echt meer meegeven, mijn tenen naar binnen draaien en het belangrijkste: niet naar de hindernissen kijken.
Mijn mond mag ik voortaan ook wel dicht houden.

Liefs!