Gisteren deed ik mee aan de tripalon in Laren samen met mijn stalgenootje Jolanda (josewoos@bokt).
We hebben echt een super leuke dag achter de rug!
Ik heb nog nooit gecrost dus voor mij een Dodge een hele ervaring dit.
Ik geef eerlijk toe toen ik het filmpje zag met de hindernissen dacht ik ohnee dat doe ik niet denk ik..
Maar ik heb alles gesprongen

Vond het zo gaaf en Dodge ook!
We begonnen met de dressuur, we waren een beetje laat met inrijden.
Dodge voelde zich helemaal wakker op het dressuur veld.
Ik ging namelijk nog al hard op het losrijdveld.
Maar daarna ging hij toch wel redelijk terug komen en was hij makkelijker te rijden.
Nou toen was Jolanda klaar alleen moest ik snel de dressuur ring in anders zou ik niet meer weg komen bij Ziack.
Proefje was die best wel pittig maar kon der wel makkelijk aan rijden.
We reden 186 punten en waren in de dressuur ook 4de geworden in mijn ring!

Toen gingen we naar de cross, eerst even losrijden en ook hier had Dodge er zin in! Springen is Dodge zijn ding dus die vond het helemaal leuk!
Helaas hadden we op de eerste sprong een weigering, de paardjes moesten er even inkomen.
Maar voor de rest van het parcour hebben we alles helemaal foutloos gesprongen! Hij was zo druk dat ik met me in uitje ontzettend hard ging en toch nog uitkwam!
Knappe man voelde zich helemaal stoer!

En springen:

Me paard belonen!

En wat die ontzettend leuk vond de waterbak:

Samen met Jolanda:

Als laatste hadden we nog het springparcour wat we moesten springen.
Dat vond hij ook helemaal leuk. Alleen had hij bij de blauwe hindernis wel een balk.

Al met al was het een super leuke dag en hebben Dodge en ik er ook echt van genoten!
Wij zijn in mijn ring 5de van de 17 geworden en dat voor de 1ste x mee doen!
Ik ben zo trots op me ventje Dodge

Op foto's na van leukopdefoto wil ik Sanne onwijs bedank voor het maken van de foto’s!

Je paard! Wát een gaaf beest zeg! Echt een machtig dier om te zien!