Bedankt allemaal voor jullie leuke (en snelle) reacties!
Konstantine schreef:En Otto is natuurlijk ook gewoon een heel erg lekker ding

Zeker weten!
Simmie schreef:Wat ontzettend gaaf Marieke! Je vertelde het laatst al. Leuk om nu ook de foto's te zien!
Zie je a.s zondag zag ik op de startlijst.
Klopt, ik heb me net ingeschreven. Hopelijk hoeven we niet al te vroeg...
DaisyDarling schreef:Echt, bewondering voor jullie.
Het vertrouwen dat jullie combinatie uitstraald

!
Vooral foto 10 is leuk.. je kijkt/zit echt zo van; Woeh

Foto 10 was wel even spannend. Hij sprong ineens zó hoog!
zodiacje schreef:Alleen die schoft...

Of niet?
Nee hoor doet geen pijn, piest precas!
Ik had deze keer alleen wel een beetje spierpijn. Zeker omdat het al weer een tijdje geleden was.
joliene schreef:Ik blijf het knap vinden. Weet je al welke dagen je op Horse Event bent?

IKbenEllen schreef:Foto 10 WHOOPS
Gaaf hoor Marieke, ik vind die vaste hindernissen beteugeld en bezadeld al (te) eng
Kom je ook weer op Horse Event ja? Weet je al welke dag?
Alle dagen!
Ik vind vaste hindernissen minder eng dan losse, die blijven tenminste staan. Je weet wat je eraan hebt. 
Magnummm schreef:Wauw wat ontzettend fijn om naar te kijken. Dik respect hoor! Je hebt btw echt een mooi paard onder je kont, hij lijkt er écht plezier in te hebben!

Otto is een heel bijzonder paard. Sommige dingen doet hij heel makkelijk, maar andere dingen weer heel moeilijk.
Annetje schreef:Leuk om weer nieuwe foto's te zien! Stiekem moest ik wat lachen om foto 9 en 10

9 gaat perfect, je lacht en kijkt voor je uit. Bij 10 zit je scheef en kijk je best wel moeilijk. Stiekem is het juist heel erg mooi om te zien dat het niet altijd helemaal perfect gaat. Zeker bij zoiets knaps als dit.
Zo ik ga nog even dooroefenen en dan kunnen jullie over een jaar of 10 ook dit soort foto's van Vies en mijn bewonderen

Het zou echt super gaaf zijn, maar ik zie het mezelf nog niet doen. Ik denk ook dat mijn paard tussen de hindernissen te heet zou worden om er uberhaupt nog tussen door gestuurd te krijgen op de halsring.
Ja, bij 10 ging hij onverwacht heel hoog. Ik zei daarna al meteen: volgens mij keek ik ook heel benauwd!
Ik probeer hem bij het onbeteugeld crossen ook heel rustig te houden. Steeds stappen na de sprong en dan pas belonen. Zodat hij niet teveel gaat rennen en zoeken naar de volgende hindernis.