Zaterdag heb ik met mijn pony voor het eerst een cross gereden! We kregen eerst een clinic, in een groepje van 6 zijn we het hele parcours rondgeweest en 1 voor 1 alles gesprongen.. En daarna 'officieel' een rondje alleen
Het was echt súper leuk, heel veel geleerd en heel veel positief commentaar gehad
Mijn pony is een New Forest ruin van 1.52 en 9 jaar, ik heb hem sinds hij 4 is, we zijn M1 dressuur maar hebben verder beide amper springervaring en cross dus helemaal niet. We hebben niet alles in 1 keer gesprongen maar uiteindelijk wel alles gedaan! Zoals je ook wel op de foto's kunt zien springt hij vaak absurt hoog, hij is ook heel voorzichtig en dat is ook de reden dat hij af en toe weigert (+ dat ik ook nog niet altijd mijn vertrouwen heb), hier heb ik goede tips voor gekregen en kan ik goed mee aan de slag
Verder vooral echt veel leuk commentaar gehad dat hij gewoon super kan springen en ook het publiek vond hem erg leuk
Ik heb iig genoten! 
Eerste 2 heb ik geen foto's van dit is nummer 3

Whieeee

Hek naar 't andere weiland..

Hindernis op een heuveltje, die vond ik wel lastig..

Waterbak met huisje erboven..

Boomstammetje

Opsprongetjes!

Dubbel met boomstammen..

Hindernis vanuit het water, die vond die heel eng
Ben wel blijven zitten 

Toen hebben ze hem maar lager gemaakt

Eerste was ook een boomstam, 2e was een 'gewone' hindernis van houten balken.. En er was nog een waterbak en nog een hindernis met stoelen maar daar heb ik geen foto's van