[SGW] Unica's Bokt-debuut - Training Baarle Nassau

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bloempjeh_

Unica's Bokt-debuut - Training Baarle Nassau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-10 15:34

Gisteren zijn Unica en ik gaan trainen, aangezien dat we in Minderhout niet konden starten door de deelnemersbeperking..
Ik kon haar -dit keer- best goed houden, alleen had ze het niet zo met de smalle sprongetjes en de meeste weigeringen vielen dan ook op de kleinste, laagste, rottigste, stomme dingen! Maar de aanhouder wint :D

Ik weet best wel dat mijn houding soms te wensen over laat maar ik doe mijn best en probeer er zo veel mogelijk op te letten!
(Mijn tenen, flapperarmen, benen naar achteren, bolle rug, .. :o )

Hier enkele foto's :
*Even losrijden
Afbeelding
* laag beginnen..
Afbeelding
Afbeelding
* Tenen naar binnen! :o
Afbeelding
* Hier ging het allemaal nog goed
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
*Vind ik de mooiste foto (thanks to my boyfriend)
Afbeelding
*Schaamhouding :(
Afbeelding
* Geslaagde foto's, minder geslaagde eerste aanrijdingen! (En dan nog het belachelijkste op het meest mini-exemplaar - Qua hoogte dan toch, heb ik helaas geen foto van, het zou lachwekkend zijn!)

Deze ging nog van de eerste keer
Afbeelding
Na 2 pogingen
Afbeelding
* En dan het water nog eens in. We gingen er in een drafje naartoe, ze zette 1 voetje erin en sprong volop vooruit. Zag ik even niet aankomen!
Afbeelding

Voor de rest ging het eigenlijk heel goed :) Op- en afsprongen gingen ook super, hegjes, .. (helaas niet op foto).
En dan nog afkoelen & weer voldaan naar huis
Afbeelding

Jakizi

Re: Unica's Bokt-debuut - Training Baarle Nassau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 19:27

Braaf hoor voor de 1e x.

Probeer met de beweging mee te blijven en niet voor of achter de eweging te komen

elias

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 18:10

ziet er al hartstikke goed uit toch? al helemaal voor de eerste keer! qua commenaar ga ik mee met npoot :)
veel plezier met crossen samen!

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 18:40

Ziet er stoer uit 8-)

Krijg het idee dat je wat voor zit op de beweging, je gaat zelf te vroeg af. Waarschijnlijk een paard die nooit gigantisch de remmen toegooit? (Anders had je dit al lang afgeleerd :)) )
Ellebogen aan je lichaam houden en ik zie je ook vaak naar de grond kijken boven de sprong :) Je stoort haar dan weer niet in de sprong hoor denk ik, dat is toch het voornaamste :)

plezier straalt er wel vanaf, krijg er spontaan zin in :D

Bloempjeh_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-10 18:42

SofieBeau schreef:
Ziet er stoer uit 8-)

Krijg het idee dat je wat voor zit op de beweging, je gaat zelf te vroeg af. Waarschijnlijk een paard die nooit gigantisch de remmen toegooit? (Anders had je dit al lang afgeleerd :)) )
Ellebogen aan je lichaam houden en ik zie je ook vaak naar de grond kijken boven de sprong :) Je stoort haar dan weer niet in de sprong hoor denk ik, dat is toch het voornaamste :)

plezier straalt er wel vanaf, krijg er spontaan zin in :D

Geef je helemaal gelijk. Heb het eigenlijk net aangeleerd met haar, ze zet heel vaak een pasje bij en dan zat ik helemaal niet mee en stoorde ik mega hard. Hierdoor heb ik mezelf weer foute dingen aangeleerd, maar ik probeer er weer op te letten :oo

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 18:13

Netjes.