De training ging best goed. Alle hindernissen pakte ze aan. Wel wat trijvelend soms. En ze vind, is ook te zien in het filmpje, de hindernissen soms best eng waardoor ze ineens opzij springt. Alleen water is een nog een groot probleem. Ze durfde niet alleen, niet met een persoon naast haar, met mijzelf ernaast ook niet. Uiteindelijk hebben we mijn andere paard Mindy opgehaald zodat die haar voor kon gaan zodat ze toch het water in ging. En we houden goede hoop. Dit was pas haar eerste keer en de eerste keer in een oefenparcours durfde ze ook niet voer de hoefslag langs de hindernissen ook dat ging de 2e keer goed

Waar ikzelf in ieder geval op moet letten is dat ze wat ontspannender galoppeerd en niet zo opgekropt wordt. Maar aangezien het nat en glad was hield ik haar nogal in. En bij sommige hindernissen misschien nog iets meer vrij geven. Alhoewel ze die extra ruimte van de teuegels meestal niet echt aanneemt.
Maar genoeg gepraat eerst de foto's en dan het filmpje.

2. ze springt soms wat scheef, dus ik moet haar wat bijsturen.

4. Ze kwam er een beetje laat achter dat er een gat onder de hindernis met water zat. Dus kregen we nogal een aparte sprong. Maar ze deed het wel. Wat ik eigenlijk niet direct verwacht had.

Het bewijs dat ze uiteindelijk na 15 minuten proberen het water door ging.

Haha grapje, gelukkig is het water in Westerbork een stuk minder eng!
. In Westerbork is een alternatief. En ik heb van een parcoursbouwerhulp (oftewel m'n broer) gehoord dat het zonde is als ze het alternatief voor niks neerzetten. Dus moet ik die denk ik maar gebruiken en dan in de zomer lekker blijven oefenen
.

.