Ik rijd Dioos nu bijna 2 en een half jaar, en maar 1 keer heb ik een poging tot springen gedaan en dit was geen succes. Mevrouw springt nogal chaotisch, en ik ben niet zo'n held ...
Maar de knoop doorgehakt en meegedaan aan de puppycross
Paardje in de trailer geladen en binnen 6 minuten waren we op het terrein. Ze was zo ontzettend druk, het was een ontzettend nerveuze brulkikker
Mijn zus en nichtje waren er ook bij en wij dachten alledrie hetzelfde: Dit gaat leuk worden ... Eenmaal erop viel het op zich wel mee, ik heb haar flink laten draven, we gingen bijna vliegend door de hele grote bak heen 
Tijdens het rijden gekeken naar de combinaties die voor mij les kregen, en die hebben het me flink benauwd gemaakt. Er waren een aantal vallen, waardoor ik heel zenuwachtig werd.
Toen mocht onze groep beginnen. Eerst losrijden, toen kregen een aantal combinaties wat tips. Daarna zijn we rustig aan gaan springen. Eerst een half kruisje wat ik al erg spannend vond, daarna werd de balk recht gelegd en toen had ik twijfels of ik wel verder wilde.
Uiteindelijk toch maar gedaan en ik vond het geweldig
Ik vind het zelf heel erg leuk alleen heb ik heel veel twijfels, het is maar goed dat Dioos die totaal niet heeft 

Losrijden

Heet paard, ik had mijn handen vol
Dit vond ik doodeng ...
Opsprong
Boomstam

Het afstapje

Uitleg
Boomstam
Water, opsprong, afsprong en boomstam
Zelfde als hierboven alleen iets sneller
En het ging natuurlijk niet altijd even goed
En nog wat stills