Dus aangezien er ook wel normale hindernissen staan zijn we er een tijdje geleden weer heen geweest. Mede doordat ik gister mee zou doen aan de onderlinge van onze club inclusief cross.
De onderlinge ging trouwens goed! Dressuur M1 185 punten, springen bb 2 weigeringen en cross bb ook 2 weigeringen. Beide keren op een hindernis met banden. Iets wat hij dus niet helemaal leuk vond maar 2e keer aanrijden wel er netjes over heen. 1 daarvan was ook een smalle dus ben erg trots aangezien hij eigenlijk altijd liever de makkelijke weg kiest. Er langs of gewoon niet dus.
We zijn er nog lang niet, zeker niet met springen maar het gaat al een stuk beter! Dus wie weet volgend jaar eindelijk weer crossen! De foto's:

En even poseren.

Wat ik gister ook een aantal keer te horen heb gekregen is dat ze vonden dat Wonderland er zoveel plezier in leek te hebben! Soms wel wat angstig maar hij gaat eigenlijk gewoon door!
Water is ook geen probleem, dus ik denk dat hij het super zou kunnen doen in de cross! Volgende week doe ik iig mee in Nijeberkoop aan de crosstraining! Ons doel voor deze winter is dus duidelijk, namelijk parcoursen springen zodat hij veel gaat zien en wie weet aan het einde van de winter een B parcoursje!

.
.