Ook ik heb afgelopen weekend meegereden bij SGW Lisse. Dit was onze 2de officiele cross, vorige keer was ik gediskwalificeerd op de waterbak dus dat was een beetje jammer, maar over afgelopen weekend mag ik echt absoluut niet klagen

Eerst de dressuur, vreselijk terrein om op te rijden, alleen maar hobbels en kuilen maar gelukkig was de ring nog wel te doen. Ze was best een beetje gespannen, maar toch een hele fijne proef gereden wat resulteerde in 204 punten. Die waren vast binnen.
Daarna het springen, ik was best zenuwachtig (ben anderhalve maand terug in het M springen er enorm hard afgedonderd dat ze zelfs dachten dat ik mn bekken had gebroken) en dit was dus de eerste keer weer, maar joh ging prima ze was wel lekker heet, halverwege maar gewoon mn zweepje laten vallen en toen ging het al iets beter. Bij de dierenarts ook alles goed gelukkig
Toen de cross in man man wat was ze heet ze ging knoerthard! In zo'n bochtig parcours is dat dan nog best lastig, heb volgens mij ook alleen maar hoooo hooooo geroepen tegen dr. Alles ging heel goed, tot de bloemenhaag, maar dat wist ik eigenlijk al want ik was daar al wat onzeker over dus daar had ze zoiets van woow daar staat ineens een hindernis dus daar helaas een stop, toen toch heel netjes eroverheen gegaan en weer verder gescheurd. Wilde bij de afsprong het alternatief nemen, maar eigenlijk kreeg ik haar niet op tijd terug en toen ineens stonden we er al af, ze sprong er supernetjes af niet te groot en gewoon echt heel mooi dus ik ben echt zooo trots had ik nooit gedacht dat ze dat zou doen. Ook bij het water heeft ze bovenverwachting gepresteerd, ging op het heuveltje gewoon al in stap dat ze het vertrouwen en de tijd kreeg om even alles goed in te schatten en toen had ze al zoiets van ooo dit ken ik wel dus liep ze uit zichzelf er in draf in en hebben we onze weg verder prima vervolgd. Met een tijd van 5.25 (iets buiten de ideale tijd dus) zijn we gefinisht. Helaas had ik een 5,9 voor de stijl dus jammer genoeg geen winstpunt, maar toch ben ik supertevreden en heeel erg trots op mijn topknollie
!
*mag trouwens best een beetje meer achterover zitten
*
Springen:

en de cross:

Nog een filmpje van hindernis 5ABC (de bollenmanden) en de laatste paar hindernissen:
http://www.youtube.com/watch?v=u2zD8-i1sas
Tips mogen altijd natuurlijk