Ferrose en ik waren afgelopen week op instructieweek. Ook hebben we daar crossles gehad wat ons zo goed is bevallen dat we op vrijdag nog een crossles gedaan hebben. Op woensdag hadden we crossles van een springinstructeur Frenk Buitenhuis, op vrijdag hadden we crossles van Wim Bonhof. Woensdag liep ze echt super, vrijdag was ze wat hyper maar goed ik ben nog trots op haar hoor.
Even algemeen Ferrose is 5 jaar en we springen zo een 1x per twee weken. We hebben geen springles op dit moment. Ik denk er wel weer over. Ik wil al langer crossen, dus ik hoop dat jullie me kunnen zeggen of we goed genoeg zijn om volgend voorjaar bij de beginners mee te doen met crosstrainingen.
Kwaliteit is niet super want het zijn stills. Foto's zijn van beide lessen door elkaar
geen idee hoe dit heet
'trapje' op
opsprong 1 van rijtje opsprong, opsprong, afsprong
opsprong 2
afsprong, nog wat groot
afsprong opnieuw, nu al iets kleiner maar ik denk teveel hand
boompje
boompje de andere kant op
trakhenertje (of in ieder geval een boomstam met een greppel eronder). Hier had ik twee stops op in de categorie leuk boompje, boompje, boomje! Neeeeeeeeeeeeeeeeeee greppel!
bezemheg
boom op pootjes
Klein boompje; we hadden alleen even last van een vertrouwensprobleempje omdat ze de boomstam hiervoor licht had aangetikt en daarvan geschrokken was
de waterbak
Nou ik ben benieuwd wat jullie van onze eerste stapjes in de wereld van sgw vinden.