Thuis spring ik met Widora tot ongeveer een meter. Oefenparcoursje en misschien van de winter starten zitten in de planning. Dressuurmatig zitten we op L2 niveau.
Widora is 6 jaar oud, maar heeft dus nog niet heel veel hout gezien in haar leven. Moet zeggen dat ze fijn aanpakte en lekker koel ik haar hoofd bleef; veel koeler dan ik eigenlijk van tevoren had verwacht. Ik had de martingaal voor de zekerheid in de auto gelegd, maar heb hem zeker niet gemist. Ze sprong eigenlijk alles in een keer, wat ik erg stoer van haar vond. De waterbak was in het begin het enige struikelblok; het duurde even voor ze daar in stond, maar ook dat ging al snel prima!
We hebben echt genoten en gaan volgende maand nog een keer.
Eigenlijk ben ik zelf erg tevreden over de foto's. Wel verplaats ik op de sprong mijn been soms wat te ver naar achteren, daar zal ik op gaan letten.
Genoeg gekletst: hier wat foto's.
Losrijden

Een van de eerste sprongetjes: Jee, wat is dat nou?

Opsprongetje. Hier lijk ik misschien iets te streng met mijn hand. Volgens mij viel dat eigenlijk wel mee.

Nog een keer

Met deze foto ben ik zelf heel blij: heerlijk door het lijf gesprongen en het plezier straalt er wat mij betreft vanaf

Het bewijs dat we door de waterbak zijn geweest

Tot slot nog een filmpje van een "parcoursje" tijdens de crossles
http://www.youtube.com/watch?v=8sqt8V6Xbnc
Commentaar hoor ik natuurlijk graag, maar realiseer je dat het voor Widora de eerste keer was.

!
! Echt heel erg leuk om te zien
. Zo te zien pakt ze het heel erg goed op!
. Ik ben ook zo blij dat Wid en ik echt de klik hebben. Onze band groeit nog steeds en dat is een heerlijk gevoel!
Ga jij op 7 juni weer in moordrecht? Ik heb sinds 14 dagen ook een 6 jarige schimmel en 7 juni is onze 1e keer. Costa Z zo heet mijn paard. Hij had zo maar een broer van Widora kunnen zijn. (hi hi) Groeten, Richard