Ook wij hebben afgelopen weekend meegedaan aan de oefenindoorcross in Lisse. In Etten-leur gaan we ons B-debuut maken, dus nog een laatste keer oefenen en dan moeten we er echt tegenaan. Knorretje is een merrie die voorheen al ZZ heeft gesprongen en waar ik dus heel erg veel van kan leren. Ze springt gewoon ALTIJD en dat is erg fijn aan haar, het wederzijdse vertrouwens is er en ik denk dat dat toch erg belangrijk is in de cross.
Maar goed, het parcours ging echt super, ik was zelf nogal huiverig over het bruggetje maar tijdens het gehele parcours trok ze al aan dat ze eroverheen wilde. Ik heb hem dus gelijk vanuit galop genomen en indd ze ging in één keer dus daar was ik erg blij om. Beide parcoursen was ik foutloos, het eerste parcours was ik een beetje te snel dus het tweede parcours wat rustiger aan gedaan en toen hadden we de ideale tijd. Ook hadden we een 7,4 voor de stijl en dit alles resulteerde in een 2e plaats.
Nou genoeg gepraat, hier de foto's:

Losspringen

Ernstig geconcentreerd voor de start

Hindernis 2, de strobalen

zjoefff richting hindernis 5

Hindernis 8 in de andere bak, met deze hindernis hadden we een beetje moeite omdat hij in een bocht stond en die beide keren niet echt lekker ging eigenlijk, toch maar eens oefenen

Hindernis 10: het bed, erg leuk bedacht

De bollenmanden terug naar de andere bak, zie dat hoofd van haar!
En de allermooiste die ik écht wel ga bestellen:

Ook ik heb het tenen wijzen naar buiten syndroom. Vroeger was dit nog veel erger en het is al echt énorm verbeterd maar tips om het nog beter te krijgen zijn altijd welkom!

Fijn dat je t nog steeds zo naar je zin hebt met dr!