[SGW] Crossen bij Stal Lozeman

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fellow2004

Crossen bij Stal Lozeman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 13:23

Eindelijk weer crossen na de winter!!! :D Mijn pony had er super veel zin en en het ging super goed. met deze pony ging ik voor het eerst crossen en met inspringen weigerde die 1 keer maar daarna deed die alles. Het ging echt super en helemaal voor de 1e keer :D *D

Hier wat foto's van mij en Cappuchino:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit is een beetje een rare foto :P
Afbeelding

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 19:40

Ik heb jou zien losspringen, je pony viel me gelijk op, omdat ie zo superfijn en goed sprong
Wat ik in werkelijkheid zag, vond ik er echt 10x beter uitzien dan dat de foto's nu laten zien.

Veel plezier met je pony.

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:54

Wat een leuke bijpassende bodyprotector zeg! :j

Leuke pony! :D

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 17:42

ziet er leuk uit! :)
alleen lijkt het op de laatste foto of je hem heel erg tegenwerkt, maar ik geloof je 100 % als je zegt dat het beeld op de foto vertekend is, want op de rest ziet het er wel goed uit! :))
hij/zij had er gewoon zin in! :))

ps. hoe kom je aan die bp?? :9

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 14:47

heb jij Cappuchino uit overijssel gekocht..:O deze lijkt zoveel op hem.. en heeft ook dezelfde naam.. :o

fellow2004

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 18:10

iloonaa__ schreef:
ziet er leuk uit! :)
alleen lijkt het op de laatste foto of je hem heel erg tegenwerkt, maar ik geloof je 100 % als je zegt dat het beeld op de foto vertekend is, want op de rest ziet het er wel goed uit! :))
hij/zij had er gewoon zin in! :))

ps. hoe kom je aan die bp?? :9

Ik hem hem gekocht bij een ruiterzaak (heja) alleen op internet kun je ze ook vinden.. Het merk ik Racesave. het is er zo'n een met blokjes.. Maar je kunt ze in allemaal kleueren bestellen rood, blauw groen enzo en ook in 2 kleuren(leuk voor de cross :P

fellow2004

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 18:12

lrm schreef:
heb jij Cappuchino uit overijssel gekocht..:O deze lijkt zoveel op hem.. en heeft ook dezelfde naam.. :o

Ja volgens mij komt die uit overijssel.. Bij fam. Mengerink en hij zat volgens mij op de isidorusruiters maar is nu door naar de paarden. We hebben haar op 23 mei vorig jaar gekregen/. ;) Dus weet niet of je haar kent??

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:59

JEEEEEH ik heb hem gevonden..:P
ik heb cappuchino leren springen (eerste pacourtje een drama van hier tot tokio :P, maar zo ernorm gegroeit in de jaren)en een doorgereden toen kevin hem had gekocht. ik had haar eerst het liefste zelf gekocht maar ik kon er niet nog een paard bij hebben maar anders..
daar zit echt een springkracht in en springt altijd, je gaat heel veel aan haar hebben..;)

Axel_Valerie

Re: Crossen bij Stal Lozeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 19:01

hahaha leuk zo'n ontmoeting !

Maar wat een heerlijk enthousiast paard, ik geloof het ook gelijk dat het er beter uitziet als hier.. wat een uitstraling :)

fellow2004

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 19:09

lrm schreef:
JEEEEEH ik heb hem gevonden..:P
ik heb cappuchino leren springen (eerste pacourtje een drama van hier tot tokio :P, maar zo ernorm gegroeit in de jaren)en een doorgereden toen kevin hem had gekocht. ik had haar eerst het liefste zelf gekocht maar ik kon er niet nog een paard bij hebben maar anders..
daar zit echt een springkracht in en springt altijd, je gaat heel veel aan haar hebben..;)

Okeejjj leuk :D Heb je hem voor kevin gereden?? Of heeft hij hem van jou gekocht??
en weet je misschien waar hij vandaan komt, want hij heeft onbekend paspoort enzoo en zou graag nog een hoop van haar weten :P We weten namelijk bijna niks van haar... Mischien weet jij vader en moeder???
Sorry beetje veel vragen misschien maar ben best wel nieuwsgierig :P

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 19:25

haha.. kevin was zelf een beetje onrustig dus dat liep niet helemaal goed met een jonge pony en tevens was hij gevallen en had iets gescheurd/gebroken/ weet ik veel..:P dus toen ging ik hem elke dag rijden en rustig een paar sprongetjes maken. na een tijdje mee naar een concour dressuur en springen. toen ze dit allemaal goed deed ging kevin er weer op en gingen we op concour met elkaar.. bedoel je nou waar hij vandaan kwam voor dat hij bij kevin kwam of waar hij bij kevin stond?? euh ik zal eens even kijken want meestal schrijven we van elk paard wat we rijden de afstammeling en hoe en wat hij/zij doet..

fellow2004

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 19:29

:D
lrm schreef:
haha.. kevin was zelf een beetje onrustig dus dat liep niet helemaal goed met een jonge pony en tevens was hij gevallen en had iets gescheurd/gebroken/ weet ik veel..:P dus toen ging ik hem elke dag rijden en rustig een paar sprongetjes maken. na een tijdje mee naar een concour dressuur en springen. toen ze dit allemaal goed deed ging kevin er weer op en gingen we op concour met elkaar.. bedoel je nou waar hij vandaan kwam voor dat hij bij kevin kwam of waar hij bij kevin stond?? euh ik zal eens even kijken want meestal schrijven we van elk paard wat we rijden de afstammeling en hoe en wat hij/zij doet..

Ik bedoelde waar hij vandaan kwam voordat die bij kevin kwam, Het zou heel fijn zijn als je dat nig wist

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 19:52

volgens mij is cappuchino ingeruild in de lutte..

fellow2004

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 19:58

Weet je waar dat ligt en bij van wie ze toen was???

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:32

Dames, kan dit verder per pb? Dan kunnen we het hier on-topic houden! ;)

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 21:15

Wow, dit ziet er gaaf uit.
Wil ik ook ooit eens gaan doen..

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 16:12

Volgens mij is hier heel veel plezier beleefd:P

mooi beestie:)

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 14:44

_Irene11_ schreef:
Wat een leuke bijpassende bodyprotector zeg! :j

Leuke pony! :D

Inderdaad, het was me nog helemaal niet eens opgevallen dat ze een bodyprotector aanhad!
Wel een heel gaaf paard, springt erg mooi!