. We hebben meegedaan aan de tripalon in Gorssel. Claudius is een 4jarige Groninger hengst, en had nog heel weinig gesprongen. Maar, heeft zich vandaag een echte stoere man getoond
Foto's met dank aan mijn hele leger fotografen
van vandaag, Inge, Kim, Sushilla en papa
.Eerst om 12.00 dressuur gereden, ook zijn eerste keer buiten, hij heeft me ontzettend gered, ik reed mede door spanning heel slordig maar we waren toch nog goed voor een 197 punt!

Toen vol goede moed naar de cross gegaan, hij had dit nog nooit gedaan en we waren heel erg benieuwd wat hij er van zou vinden. Maar gelukkig vind hij eigenlijk alles leuk dus we hebben een super leuke rit gehad!
Kleine plaspauze nog, paard bleef achter bij aanhang..

Bijna klaar!

En de eerste hindernis waren we foutloos over

Onderweg was ik bij twee anderen aangesloten, en daarna kwam er nog een bij dus uiteindelijk gezellig met zijn vieren doorgereden
!Clau overdondert de waterbak in

Maar de tweede keer, toen de rest al een stuk verder weg was, bedacht hij dat dat toch maar niet de bedoeling was

Gelukkig kwamen mijn medecrossers ons snel ophalen en is Clau nog een keer heldhaftig door de waterbak geweest

En deze foto's heb ik door de volgende fanclub langs de kant

En verder naar de volgende hindernissen!

Na even twijfelen toch maar gaan springen, vond dat Claudius het al erg goed gedaan had maar hij was nog fit dus we gingen het proberen. Resultaat: alles gesprongen met twee balkjes
!! Zijn eerste parcourtje ooit

http://www.sushilla.nl/Gorssel/content/ ... ng_144.jpg

Trots!!

Knappe prestatie!