De foto's zijn niet zo heel erg scherp geworden. Het was erg leuk om een keer te doen en zeker voor herhaling vatbaar. Annebel vond het ook erg leuk, oortjes naar voren en springen maar. We hadden een weigering met inspringen, was mijn eigen fout, maar daarna alles zonder weigering gesprongen. We zijn zelfs door het water gegaan, iets waar ze normaal gesproken echt niet door zou gaan.
Tips zijn welkom.

Uitleg voor de les

Inrijden

Opsprong
Annebel is nog een keer zo eigenwijs geweest om met inrijden vanaf de andere kant in één keer naar boven te springen. Ik was ook verbaasd toen we daar opeens boven stonden

Zo'n hoge afsprong vond ik nog wel aardig eng de eerste keer

Een kort lijntje. Eerst van de heuvel af en daarna twee keer een opsprong en daarna de afsprong

Nog een keer, ze kwam alleen niet fijn uit

Over de lage kant heen

En terug. Dit vind ik wel een leuke foto, hier kijkt ze zo mooi.

De kleine waterbak. Annebel heeft een hekel om door plassen te gaan. Dus vond ik wel een overwinning. We zijn de eerste keer ook met de hele groep in één keer door de waterbak gegaan. Annebel liep helemaal tegen een andere haf aan te plakken.

Het 'hokje' wat vlak voor de sprong stond schrok ze steeds van, maar toch netjes over de hindernis zelf.

Nog een mooie afsluiting. Aan het einde van de les vond ze het ook wel leuk om met de hele groep door het water te gaan.