De dressuurproef ging lekker. Ik wilde een nette proef neerzetten, en dat lukte aardig. Na de dressuur stond ik 2e met 195 punten. Het losspringen ging fijn, alleen af en toe een slechte afstand. Het parcours ging iets minder. Naar mijn idee had ik wel een fijn tempo, maar nam Vorstin het iets te veel over. Ik had 3 balken. Na het parcours heb ik nog een paar keer de losspringhindernis van de cross gesprongen, en daar trok ze fijn op aan.
In de cross begon ik goed. De eerste 4 hindernissen gingen zonder problemen, en in het bos moest ik oppassen dat ik niet nog een andere hindernis meenam. Op de trakhener had ik een rotsprong. Ik kwam hard aan, maar Vorstin remde af toen ze het gat zag. Toch kon ik haar doordrukken, maar Vorstin tikte de boom vol aan. Gelijk beloond en op naar de volgende. Die ging ook goed, maar daarna ging ineens het knopje om. Vorstin remde af en stond ineens stil. Ik kreeg haar niet meer vooruit. Ik ben in de buurt gekomen van de volgende hindernis, en daar gingen we vanuit stilstand af (afsprong). Gelijk daarna heb ik haar weer beloond, en draafden we verder. Toen zag ze de volgende sprong, en wilde ik haar aangalopperen. Gelijk remde ze weer af, en kreeg ik haar niet meer goed voorwaarts. Hierop ben ik uitgebeld, en moest ik het parcours verlaten.
Tips over alles: Houding, wijze van rijden, het staken zijn welkom. Ik wil mezelf graag verbeteren

Zelf zag ik al dat ik soms iets meer moet meegeven, en op mijn voeten moet letten. Sporen doe ik volgende keer niet meer om, had ze nu alleen om vanwege de cross, zodat ik iets meer kon betekenen als ze af zou slaan (wat ze dus deed). Het is al eerder gebeurd, en ik wilde erop voorbereid zijn. Ook aan mijn houding zie ik iets vreemds, maar ik weet niet precies wat.
Ondanks alles heb ik een leuke dag gehad

Op naar sprong 1
Hindernis 1:
Hindernis 2, hier namen we een balk mee
Hindernis 3
Hindernis 4
Op naar 5 (let niet op mijn gezicht

8 A
8 B, hier gooide ik haar teveel los
Naar de laatste
En de laatste hindernis
Bedankt voor alle foto's Apple!!