Geloof in jezelf hoor, alles komt goed!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
M_D_H schreef:In dit geval, door mijn mindere been houding en lange beugels zullen de sporen wellicht een keer geprikt hebben zonder dat ik dat zelf wilde
Doorgaans rij ik alle paarden (ook de jonge) met mijn sporen gewoon om omdat ik weet dat ik ze alleen prik als het nodig is. Maar in dit geval was dat niet zo.
De sporen zitten er bij hem wel aan omdat Gillian nog al een geval appart is. Hij kan in eens als een blad aan een boom omslaan om volledig gestoord op zijn achterbenen Door de baan heen te gaanof andere geintjes te laten zien. Ik kan geen zweep gebruiken bij hem en voor die momenten wil ik wel iets kunnen gebruiken. Verder gebruik ik mijn sporen voor de verfijning
Maar ik geef eerlijk toe dat het er op dit moment niet zo netjes uit ziet Door mijn mindere houding en de lange beugels.
FleurHunter schreef:He leuke foto's en op bokt:)!
kensin schreef:leuke foto's, je gespannen koppie op de begin foto's spreken boekdelen![]()
vind het zoiezo super stoer van je dat je na alles wat er gebeurt is met jullie toch opstapt en het crossterrein even over vliegt!
Het in de weg zitten van je pony zie ik iig niet terug. Wat een stoer ding heb je zeg!