Wat leuk om een cross vanuit dit perspectief te bekijken, mooi filmpje en leuk dat jullie jonge paard het al zo goed oppakt. Op naar de volgende mooie filmpjes
Gaaaaaaf! En je staat in de nieuwsbrief! Fijn camerabeeld, meestal word ik er 'zeeziek' van Leuk om te zien dat je paardje bij non stop de oortjes naar voren heeft. Die heeft er flink lol aan. Succes in de toekomst.
Het wordt misschien een beetje afgezaagd, maar GAAF! Wat leuk om zo met je dochter mee te kunnen kijken..., zal het namelijk in het echie nooit mee kunnen maken. Ze heeft wel lef hoor! Top
Ik vind het niet afgezaagd hoor Karinna Klopt wat je zegt. Normaal zie ik haar alleen vertrekken en weer aankomen bij de finish. Nu kan ik de rest ook een keer zien!
Wat een gaaf filmpje zeg! ik wil ook altijd nog een camera op mijn cap maken, maar jij hebt het goed voor mekaar zeg! ik kreeg wel een paarden spel gevoel erbij!
Escada
Geplaatst: 19-10-11 10:32
Wuaw wat ontzettend gaaf! Net alsof je er zelf op zit! * Zit te hoppen op der stoel....hihaaaaa!*
Wat GAAF echt GEWELDIG !!! Ik heb altijd al willen weten hoe het is om een cross te rijden, en dit geeft echt een goed beeld! Veel beter dan een filmpje vanaf de zijkant.
De hele rit komt heel relax en ontspannen op mij over, echt top gereden
Alleen lijken mij de overgangen van zon naar shaduw best lastig, vooral als daar precies een hindernis staat, maar jullie lijken daar geen last van te hebben.
Heel gaaf om zo te zien, bedankt voor het mee kijken !
0000
Geplaatst: 19-10-11 12:18
Wat ontzettend gaaf! Echt mooi, dat zou ik ook nog weleens willen....(waarom heb ik nou alleen paarden die niet willen of mogen springen haha)
Wat een leuk paard ook, die oortjes steeds...en wat zit jij stil! Ik vind het echt heel knap gereden!
lotttttttt
Geplaatst: 19-10-11 12:20
Wat goed om dat zo eens te zien! Echt heftig hoor, die route! Zo rakelings langs de bomen enzo! Leuk om te zien hoeveel plezier het paard heeft! En spannend stukje bij de waterbak geeft echt een super goed beeld, ook een rustig beeld heel leuk gewoon!