Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Urbiezira schreef:Geweldig!
Heel veel respect!
Lijkt me toch een echte kick dat je dit doet, en dan ook nog zonder zadel en hoofdstel!![]()
Zo zie je maar dat alles kan!
Ga zo door meid!
IKbenEllen schreef:Hee Ellen, leuk om je hier weer even te zien.Wauw, heel stoer hoor
jipje_niekje schreef:Wooh Marieke, echt toppie dat het je is gelukt om het voor elkaar te krijgen. En het dan ook nog zo goed doen! Super hoor van jou en Otje![]()
Juventus schreef:Bedankt! Ik vond het ook wel spannend.zo marieke wat stoer!!!!!!!
gave foto's! En wat een leuk paard! Hij vindt het echt leuk he, dat straalt er wel vanaf.
Jeetje en je doet gewoon de waterinsprong en de coffin,.. dat vind ik met zadel al eng.
Super dat je m zo (goed) uitgereden hebt!
RESPECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aiselover schreef:Het is net als met een jong paard, hij is nog niet zo scherp aan de hulpen. We staan vanuit galop wat minder snel stil dan normaal, en sturen gaat ook wat minder scherp. Maar nog goed genoeg om deze cross te rijden. Daarom ging ik ook even stappen tussendoor, zodat hij het niet overneemt.Gaaf om te zien hoor, leuke foto's en ook leuk fimpje
Vind het knap dat je je paard zo goed onder controle hebt, vooral als je aangeeft dat hij de cross zo leuk vind
Het had ook een race kunnen worden maar spectaculair om te zien dat jullie zo'n goed team zijn en dat je hem met zo weinig kan controleren
Super!
bianca1980 schreef:Bedankt! En het filmpje heeft Jolanda gemaakt. Ze komt hier vast nog wel even spieken dus bedankt Jol!mariek, wat een ontzettend leuke foto's en dat filmpje met het publiek erachter echt gaaf !!!!!!!
Blijheid schreef:Bedankt. En Otto doet de groeten aan zijn zusje.Wat onzettend leuk zeg, echt knap!
Als je het nou hebt over een combinatie zijn met je paard dan is dit wel het ultieme bewijs dat Otje en jij dat zijn!
NHevaVD schreef:Nou wanneer spreken we af? En heb je al een leuk idee voor de setting?GEWELDIG!Enorm gaaf, hoop je nog een keer zo te kunnen fotograferen!
PeePaardje schreef:Stoer!
Echt onwijs gaaf, en jij ziet ook dat jullie beiden er echt plezier in hebben
_likepink_ schreef:Ik hoop dat er nòg een keer een gelegenheid komt om zo te crossen.Echt geweldig man!
Ziet er echt super uit!!
Veel plezier verder!
En hopenlijk gaat de volgende cross weer zo goed!
(Misschien een associaal vraagje:maar moet je het ergens vragen als je onbeteugelt wilt starten?Aangezien ik ook aan het oefenen ben op parcours,goed het natuurlijk nog lang niet zo goed als jou,maar moet je dat van te voren melden ofzo?springparcoursen moeten wel gewoon beteugelt,maar de cros mah je wel zo rijden?)
Erg rare vraag,maar wou het nu wel eens weten,want je ziet het deze tijd steeds meer
Alvast bedankt!
Trice schreef:Oja, we hebben elkaar nog gesproken in Emmeloord.Wauw wat goed zeg!!
Ik heb je in het 'eggie' zien springen in Emmeloord (ik zat op dat fjordje), toen ging je voor de eerste keer een heel parcour rond. Dat alleen al vond ik echt zo knap, en dan nu een cross... Petje af!
Maar wat ik me af vraag...
Trekt Otje zich nou echt helemaal niks aan van het publiek, want hij lijtk er zo op de foto's niet op te reageren.
haan schreef:Leuk dat je hier even komt kijken.Naar aanleiding van het topic op de voorpagina ben ik naar jouw topic aan het zoeken gegaan. Echt super knap dat je dit doet![]()
Ik hoop voor je dat er ooit toestemming van de KNHS zal komen, voor het officiele starten, maar aangezien het voor de meesten 'onveiliger' zal zijn zal dat er vast niet van komen, jammer, ik heb respect voor jullie, en heel veel succes in de toekomst !!