Dat is gewoon een capcover, de helm zelf heeft geen klep.
Dus kan andere kleurtjes gebruiken.
Deze caps zijn wel dikker dat gewone caps, beter bestand tegen grote impact. Logisch ook met dat de cross op hogere snelheid wordt gereden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus kan andere kleurtjes gebruiken.
Deze caps zijn wel dikker dat gewone caps, beter bestand tegen grote impact. Logisch ook met dat de cross op hogere snelheid wordt gereden.
Ik hoop echt dat hij goed geneest want ben zelf een actieve persoon en doe graag aan sport enzo, hopelijk weinig of geen last later. 
De cross waar ik gevallen ben, was op een terrein van een eventingruiter en ik zal die wel eens contacteren om te vragen of ik daar mag rijden onder zijn begeleiding. En zou ook graag weer eventingstage volgen van Giel Vanhouche (zit in B-kader in België). Ik zal daarmee beginnen denk ik. 

In het spoed konden ze zulke gevallen op 1 hand tellen! Hoe is je vriend ervan hersteld?
Nouvel schreef:Het is bij mij een aantal jaar geleden, mijn enkel is nog beperkt en ik heb met rijden die beugel 1 gaatje langer, maar ik kan gelukkig weer aardig alles doen.
Maar hij blijft wel wat stijver en wat sneller pijnlijk, ik moet ook echt opletten dat ik goede schoenen draag enzo bijv.
De nachtrust is beter, gelukkig maar want is broodnodig. 
Ik wil echt dolgraag dit jaar nog een stage volgen van Gie.l!
Ik heb er immens van genoten vorig jaar, na die les wist ik dat ik zeker crossen wou starten! 
Ik kom al gek van hele dagen thuis te zitten! Ga zelfs zelf mijn paard uit de weide halen met de rolstoel, gelukkig is hij zo braaf. (met een paard die ik niet ken zou ik dat niet kunnen/durven.) Gewoon omdat ik het vreselijk vind om zo afhankelijk te zijn op sommige momenten.