Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KimD schreef:Ik vind het stoer van je dat je een topic opent en zo'n uitgebreid verhaal plaats om je gewicht uit te leggen.
Echter ben ik zelf ook vrij stevig en heb er bewust voor gekozen om niet meer te rijden. Ik probeer dit zo min mogelijk kwetsend te laten overkomen, maar ik persoonlijk vind niet dat je dit kunt verantwoorden naar het paard toe. Je bent te zwaar imo, zeker om te crossen, een paard moet tijdens het crossen al zoveel klappen opvangen. Je instructeur kan het wel zeggen, maar hoe voel je jezelf er ècht bij? Want uit jou tekst meen ik toch op te maken dat het je niet helemaal lekker zit? Zet het rijden en vooral het crossen even op een laag pitje en werk aan je gezondheid, zorg dat er na die 5 kilo nog vele kilo's volgen en dat je over een aantal maanden weer vol goede moed en zelfvertrouwen op het paard stapt.![]()
Nogmaals geen aanval, maar een welgemeend advies van iemand met hetzelfde postuur en dus weet hoe je je voelt.
maj0 schreef:Als de fysiotherapeut zegt dat het goed is om je enkel weer soepel te maken, dan heb ik niets gezegd
josje4 schreef:Wat vervelend dat je zo ziek bent geweest (en daardoor ook zo veel bent aangekomen)en dat daarna je pees ook nog eens gescheurd is
![]()
Ik vind het heel knap van je dat je het springen weer op pakt!
Paard lijkt er heel veel plezier in te hebben, nu jij nog![]()
Over je gewicht is al genoeg gezegd en het lijkt mij ook niet aan ons om daar over te oordelen of het wel of niet kan..
Heel veel succes in de toekomst met je knappe paardje!
Marrit13 schreef:Ik reageer eigenlijk nooit, maar ik vind het zulke enthousiaste foto's! Ik weet zeker dat 90% van de mensen die Bokt bezoeken je dit niet nadoet hoorIk vind ook totaal niet dat je te zwaar oogt voor het paard, of dat hij er last van zou hebben. Grote sterke knol! Tuurlijk verbeterpunten, maar hé je ziet het zelf ook en dat is ook vrij zeldzaam hier
lekker kilometers maken en over 3 maanden weer foto's!
MercuryDream schreef:Wat een geweldige foto's! Het plezier dat jullie samen hebben straalt er vanaf!
Ik schrik er wel van hoe je over jezelf schrijft... je brandt jezelf compleet af en dat is absoluut niet nodig hoor.
Ik ken je als een hartstikke leuke meid die heel fijn kan rijden en altijd denkt aan het belang van het paard. Klinkt een stuk beter toch?![]()
Geloof in jezelf!
Kom je ook weer mee rijden in de clublessen?