Oh! ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb precies zo'n zelfde foto! bij een zelfde soort boom.. op hetzelfde terrein (alleen niet dezelfde boom)
Maarreuh, jullie doen allemaal lacherig over een noodstop voor gras... Maar mijn haf doet dat gewoon echt he! Lekker draven op buitenrit op een strook gras, en opeens... hoppa, hoofd naar beneden en grazen!
TS, wat knap dat je daar op bent gebleven! Ik zou zeker een koprol gemaakt hebben!
Eigenlijk moet je er niet aan denken wat er gebeurt was als jullie echt voorover waren geduveld! Gelukkig dat het bij een hilarische foto is gebleven.
Eline
Geplaatst: 23-11-12 12:26
Knap dat je bent blijven zitten en fijn dat paardlief z'n grip weer kon krijgen en er niets gebeurd is. Dan blijft er een foto over waar je gewoon om kunt lachen: typisch fjord, de neus in het gras, alleen dan nét anders
Haha ooops!! Maar leuke ervaring zo dat crossen he?! Werkt verslavend hoor, pas maar op
Kasmir
Geplaatst: 23-11-12 16:06
Haha ik opende bokt en moest direct lachen toen ik die foto bij uitgelicht zag staan, dát is pas een noodstop haha. Knap dat je bent blijven zitten, leuke fjord heb je! Ik vind crossen helemaal gaaf maar dan wel met 2 benen op de grond en m'n fototoestel in mijn handen voor dit soort plaatjes