Hihi alsjeblieft, ik vond dat bokt dit ook mocht weten (: Als ik daar over na denk dan had je inderdaad een dik probleem. Vooral om de schrik. Het had verkeerd af kunnen lopen inderdaad..
rindin, hihi het was inderdaad heel apart!
JesdaJinn
Geplaatst: 20-10-12 12:26
Stiekem moest ik wel even lachen. Je hebt wel een super knap paard!
Als er een award was voor de mooiste 'val' van het jaar, denk ik dat je veel kans zou maken. In plaats van afstappen in de waterbak, gewoon samen het meer in springen Fijn dat alles goed afgelopen is en jullie er behalve een mooi verhaal (en een hele originele set foto's ) niets aan overgehouden! Succes met trainen op meer controle.
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Je hebt wel een heel mooi paard te rijden. En als ik in jouw plaats was, zou ik niet op men benen kunnen staan van het lachen eens terug uit het water. De moment zelf is het niet echt om te lachen denk ik, maar als je dan achteraf de foto's ziet is het stiekem wel een beetje grappig. Veel succes nog met trainen en hopelijk krijg je hem/haar snel beter onder controle.
Niet om het een of ander, maar veel respect voor je hoor!! Je doet toch maar mee en dan gaat het mis (ok, wel op een "leuke" manier), maar je komt weer lachend uit het water, je zet foto's op bokt, dat zouden er weinig doen. Gelukkig heb je er zelf en ook je paard niets aan over gehouden!
Heel veel succes met trainen, met de tips die hier genoemd zijn kom je al een heel eind. Succes!
Anoniem
Geplaatst: 20-10-12 14:44
Zijn jullie nou ook echt het hele strand overgezwommen? Bij de meeste paarden is het *plons* *schrik* ...snel weer omdraaien naar het droge! Maar jullie zitten gewoon helemaal aan de andere kant.
Memere
Geplaatst: 20-10-12 17:26
wat een leuk paard ! zo heb je ook even zwemles gehad met haar
ze mogen wel volgende keer de hindernis verplaatsen naar een andere plaats voor weer geen paarden te hebben in het water
Haha jeetje! Jouw paard heeft geen watervrees! Die van mij zou met z'n tenen het water nog niet aan willen raken, laat staan gaan zwemmen... Bizar zeg, maar moet stiekem wel een beetje lachen
Margriet_
Geplaatst: 20-10-12 18:34
Whahahaha prachtig! Sorry maar wij hebben er even smakelijk om gelachen. Gelukkig hebben jullie er niets aan over gehouden! Het was nou ook niet bepaald warm vorige week. Nou ze is iig watermak!
Whahaha wat een situatie! Ze zwom dus gewoon door toen ze erin belandde? Ben blij dat alles goed af is gelopen.
Volgende keer maar een witte onderbroek aan ipv een donkere???
NienSCHaap
Geplaatst: 20-10-12 19:07
Oh froukje, ik hoorde jou verhaal al kon het eerst niet geloven maar nu ik dan ook foto's bij het verhaal zie. Pfff gelukkig hebben jullie het er allebei goed vanaf gebracht, een waterratje dus
Cowgirl
Geplaatst: 20-10-12 19:38
We weten nu in iedergeval hoe je woonplaats eruit ziet
Zinzi_jewel
Geplaatst: 20-10-12 20:26
Je hebt wel een leuke dame bij je ... Gaaf dier . En gelukkig kan ze zwemmen .
Islien
Geplaatst: 20-10-12 20:34
En zo kan het dus ook.. Leverde wel mooie plaatjes op en altijd blijven lachen
woowie gelukkig zijn jullie wel zelf uit t water gekomen!! en niet zoals een paard bij mij op stal gewoon blijven staan zodat de brandweer moest komen o o voor de rest ook hele gave foto's!!!