Hartelijk dank voor het fijne ritje mee tijdens de cross! Wat gaaf!
DW_Dressage
Geplaatst: 16-05-12 07:40
Super gaaf gezicht!
SuusBN
Geplaatst: 18-05-12 10:33
Top! fijn dat we weer mee mochten genieten!!!
MyHorseGirl
Geplaatst: 18-05-12 10:41
Erg leuk om een cross zo te bekijken! Wat een route zeg, dat je ook precies weet waar je heen moet! Ik zou sowieso verdwalen. Zover ik het kan beoordelen vind ik het netjes gaan. Alleen even een vraagje, je hebt ook geluid erbij, maar ik hoor je nooit te paard belonen of iets? Is dat juist niet belangrijk bij de cross?
lindar1985
Geplaatst: 18-05-12 10:45
leuk om te zien, heel grappig haar ene oortje wat alles in de gaten houdt!
Leuk om te zien! Klinkt misschien stom maar wat moet je doen om mee te kunnen doen met een cross? Heb zelf geen paard of ervaring daarmee, maar lijkt me later heel erg leuk om aan mee te doen. Maar dan moest je toch ook een winstpunt in dressuur en springen hebben of hoorde ik dat verkeerd...?
Fijn om te zien! Echt nice zo'n camera!! Was je voor de rest foutloos? Op de eerste hindernis had ik het gevoel dat je paard niet helemaal mee was met de bedoeling, ik had hem wat meer teruggereden en opgesloten en gewaarschuwd met stem. Moet ik met mijne ook altijd doen voor de eerste x hindernissen in de cross. éénmaal vertrokken en naar het einde toe heb ik er wel een beter gevoel bij!
Leuk om te zien! Hoe hoog zijn die hindernissen nou eigenlijk? Voor een oefencross vind ik sommige nog best aan de maat lijken maar misschien zie ik het verkeerd?
Ziet er goed uit, als ik dat zo zie mis ik het crossen wel :'( Ik vroeg me altijd al af.. met welke camera film je nou zoiets te paard, en hoe bevestig je dat?
CalvinenGino
Geplaatst: 05-07-12 19:58
Ohh jij stimuleert me zo meer dat ik dit ook wil gaan doen! Echt top! Dit jaar genoeg gaan oefenen met springen, en volgend jaar ook dit zeker gaan proberen!