Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chocobroodje schreef:Ik vind het super knap! En nu wil ik niet zeurenmaar ik vraag me gewoon iets af, is er een reden dat je wel nog sporen draagt?
Echt hele gave foto's
Motje11 schreef:chocobroodje schreef:Ik vind het super knap! En nu wil ik niet zeurenmaar ik vraag me gewoon iets af, is er een reden dat je wel nog sporen draagt?
Echt hele gave foto's
Ik kan niet veel doen om Otto passend bij de hindernis te rijden. Wat ik wel kan is de laatste passen iets verruimen om beter bij de hindernis te komen, maar dan moet hij wel direct reageren op mijn been. Daarom zijn vooral in het begin van het rijden de sporen handig om hem er even aan te herinneren dat hij echt voorwaarts moet als ik been geef. Want Otto is dat elke dag weer een beetje "vergeten". Daarna zijn ze eigenlijk niet meer nodig.
Ik houd ze gewoon om, als ik ze nodig heb heb ik ze bij de hand, en als ze niet nodig zijn gebruik ik ze niet. Ik heb zelf ook even goed naar deze foto's gekeken of ik hem niet per ongeluk prik, maar zo te zien zijn de spoortjes ver genoeg weg van zijn buik, zelfs als ik mijn tenen wat naar buiten steek.
IKbenEllen schreef:Ja dat klopt, hartstikke leuk! Ze hebben nu ook de overnachtingen en alles geregeld.Vorig jaar was je door Bokt verkozen voor een optreden, ben je dit jaar door HE zelf benaderd? Omdat je alle dagen optreedt?
miss_nadine schreef:Meestal rijd ik met alles d'r op en d'r an.Hele gave foto's! Leuk om te zien hoe jij en je paardje elkaar vertrouwen.
Rij je vaker zonder hoofdstel?
timilon schreef:Deze kleur komt ook veel voor bij Voltaire afstammelingen hè? Bruin met veel wit, benen vaak aan één zijde hoog oplopend, gestreepte hoeven, en alle aftekeningen "gezoomd". Ik kwam laatst op een dressuurwedstrijd een paard tegen dat zo op hem leek. Ik dacht erover om het te vragen, en toen ik zijn stramme middendraf zag wist ik het zeker, dat komt me bekend voor.wat een gave foto's, gaaf paard en gave combinatie.
ik dacht: goh, wat een sympathiek paard...blijkt er voltaire in te zitten
ben gek op paarden met voltaire-bloed, op de een of andere manier zijn die paarden heel sympathiek en ogen gezellig.
Christeltjuh schreef:Naakt, dat zou nog eens een stunt zijn...!wat ontzettend gaaf dat je dit kan zeg! En de foto's zien er ook super uit! En wat ik nog meer heel goed vind is dat je ondanks dat je ik zal maar zeggen naakt rijd je toch een cap en BP aan hebt! Dat zie je in zulke gevallen toch niet vaak!
(Ik respecteer van iedereen als ze niet met cap willen rijden! Maar het valt me gewoon op.)
chocobroodje schreef:Een fatsoenlijke vraagt verdient een fatsoenlijk antwoord.Ja het was verder ook absoluut geen commentaar want je blijft idd ver van hem vandaan in de sprong. Maar ik was wel erg nieuwsgierigJe legt het allemaal erg duidelijk uit, ik zou zeggen ga lekker door (maar dat zul je vast wel doen
) Enneuh ik hoop binnekort op een nieuw topic
Venthe schreef:Hebben jullie nog leuke ideetjes om onbeteugeld te doen? Misschien iets voor leuke foto's voor een volgend topic?Hopelijk snel weer een nieuw topic!
Steffiee schreef:Hee Steffie! Leuk dat je even komt kijken! Tot woensdag in de les.Hee Marieke!
De foto's zijn echt heel leuk geworden joh
Ziet er goed uit!
Tot woensdagg
hetbommeke schreef:Dankjewel! En gewoon hard trainen, dan vliegt Snorrie binnenkort ook onbeteugeld door de crosswei!Haa Marieke, zie je topic nu pas voorbij schieten, wat een mooie foto's!!!! En wat een super paard is Otje toch. En jouw gezicht: totally concentrationMooi om te zien
Na de zomervakantie moesten we maar eens de crosswei in gaan, maar voor mij dan graag wel een lesje mét zadel en hoofdstel, anders kom ik het 1e stammetje al niet over
Kath_ schreef:Dankjewel! Hoe gaat het met Lou?Knappe foto's Marieke! Otto ziet er goed uit
xxLarella schreef:Dankjewel!heey marieke..!!
Tof man... foto's zijn goed gelukt dus!!:D
foto 8 vind ik echt wat hebben...
jullie vormen een leuke combinatie.. en echt een voorbeeld voor velen!!:D
(met me zelf mee gerekent,).
Groetjess..
Tot op stal!:D
jUstkiimmiej schreef:Hoihoi! Leuk dat je komt kijken.Hee marieke, zie je topic nu pas!
Gaaf joh!
Motje11 schreef:Elise95 schreef:Opa van moeders kant is Voltaire, opa van vaders kant is Orthos. Zijn vader is een schimmel uit Belgie, genaamd L (Out of the Blue). Ik ben ook heel nieuwsgierig naar zijn vader, dus als iemand me hier iets meer over vertellen kan zou ik dat leuk vinden!Heel gaaf. Mooi paard ook.
ZOu ik mischien ze afstammeling mogen weten, gewoon interesse hoor.
Otto is een NRPS'er en ik heb op papier alle gegevens van vader, maar een fotootje of adres zou leuk zijn!
Elise95 schreef:Ik heb even in je profiel gekeken en inderdaad. En ook precies die kleur weer hè? Gezoomd, achterbenen voor hoog oplopend, gestreepte hoeven enz.OKej ik vond hem een klein beetje iets weg hebben van mijn paard. In mijn paard zit Haarlem (v. Voltaire). Dus vandaar.