[SGW] Koekiemonster in Ijsselsteijn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: Koekiemonster in Ijsselsteijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 20:28

Super Koekie hoor!
Je hebt zelf (wat ik van de foto's kan zien) ook super gereden. Doe je goed bij die sprong!
Sorry dat ik er op terugkom, maar Arabesk, ik weet dat NL een vrijemeningsland is, maar je maakt heel bokt er een stuk minder leuk op Bloos . Als je nu ook het SGW forum nog moet gaan verzieken weet ik het niet meer. Open dan je eigen super natural forum op het internet. Nagelbijten / Gniffelen
Springen met een stalhalster is lang niet altijd goed. De 'neusriem' zit vast met grote ijzeren dingen, en als die randjes iets te dun zijn veroorzaakt dat wondjes op het hoofd bij springen. En ja ik heb er zelf ervaring mee, en gebruik het verder wel goed. Dat halster is dus uitgewassen en op de reserve stapel beland. Overigens zou zo'n sprong met een halster vrij moeilijk te redden zijn, zelfs voor de beste ruiters zou dit een erg moeilijke opgave zijn.

Nogmaals Marieke, het ziet er super uit! Zeker voor Koekie zijn leeftijd! Jammer dat het dan zo moet gaan...

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 11:03

Heee Wuppie vind Koekie helemaal te gek hij is 4 jaar en heeft nog een hoop te leren maar doet het al super. En we hebben allemaal wel eens wappers.

Ik heb het profiel van de dame met al haar commentaar even bekeken en snap niet wat zij op het SGW en eventing forum doet als het allemaal zo slecht is. Wij kraken toch ook niet de tak van sport af waar zij zich goed bij voelt?!! Ik sluit me daarom helemaal bij je aan Wup: opzouten!! Enne ik kom graag kijken als zij met een halster die afsprong gaat nemen!

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 11:06

Eerlijk gezegd durf ik met mijn paard (alleen die van mij) die afsprong best te nemen op een stalhalster. ik zie het nut er alleen niet echt van in. De huid op de neus is nou ook niet bepaald ongevoelig en voorzien van een dempend laagje. Betwijfel of het veel lekkerder zou zijn om daar een ruk aan te krijgen.

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 13:48

Hoi Marieke,

het ziet er goed, het is leuk om te zien en horen dat het zoveel beter gaat. We zien mekaar wel weer op een wedstrijd...

Succes met een halster met de gemiddelde cross:) haha... Moet je eens aan Rob vragen hoe hij daar over denkt;)

Het gaat goed komen met jullie!

Karin

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 10:31

Wup, ik heb je alleen gezien op hindernis 2 en dat zag er strak uit. Oja, wel nog het losrijden van dressuur een heel klein beetje gezien en dat was ook mooi ontspannen.

Een mindere sprong kun je altlijd hebben met een groen paard. Zeg je wel even tegen Koekie dat hij niet meer witter mag worden? I love schimmels met veel grijs erin Knipoog

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 12:29

SGWuppie schreef:
Het is een hij, 4 jaar en rond de 1.70 schat ik zo...

Vind t knap dat je je leuke JONGE paardje zo door een cross stuurt!
Complimenten!

En ach.... er zijn altijd en overal van die mensen die in het verkeerde topic ziiten te zeuren Clown Haha! .
Ze kunnen het gewoon niet laten.
Als ze er niks vanaf weten moeten ze gewoon geen commentaar leveren. Of gewoon een ander topic openen.

Veel succes verder en wie weet tot in Barchem?

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 15:05

Ja Barchem is ie er ook!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 15:08

he wup, weer terug?

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 15:12

Yep, de groep was eigenlijk wat te groot en onervaren om veel te doen, maar dat was dit keer niet erg, hij moet toch nog 3 crossen op rij lopen en doet al genoeg. Hij pakte super aan en mocht zelfs steeds het goede voorbeeld geven Knipoog

Rob vond hem helemaal stoer, hij heeft nu echt het knopje omgezet, wordt zelfs heet tussendoor als hij moet wachten Tong uitsteken

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 15:56

Rob en ik dachten alletwee dat er nog wel plek was voor 1 persoon in die groep, en toen was die ineens behoorlijk vol, jammer. Fijn dat hij lekker aanpakte Ja

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 09:47

Heb nog fotootjes Bloos stonden nog op de camera en helemaal vergeten Blond

Afbeelding

Afbeelding

Con-collega Marloes Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Het overduidelijke bewijs dat Koek en Anne het kunnen Ja