Het ziet er allemaal in elk geval uit naar dat jullie er wel lol in hebben enzo, dus daar is natuurlijk niks mis mee. Toch vind ik het onverantwoord om zo zonder bodyprotector te springen, zeker niet over vaste hindernissen, je kunt met een simpele van met je rug over een boompjt eindigen en daarmee zo veel voor jezelf verprutsen...
Verder kan ik niet meer zeggen, dan ga lekker door, hou het leuk en succes met je verdere oefencrossen.
@ Nickeltje; Je mocht zelf kiezen om een bodyprotector aan te trekken. Ik heb er geen, en vind het zonde om voor de 2/3x per jaar dat ik dit doe er 1 te kopen. Ook weet ik dat we niet zo hoog gingen. Het is natuurlijk wel beter, daar ben ik het met je eens
Je ziet het alleen bij 8 & 5, maar dat kunnen ook moment opnames zijn. Dat ze erg ruim sprong een x ofzo Maar zal er op letten
Op foto's 4, 5, 8, 12 en 13 is het duidelijk zichtbaar. Maar geeft niet, verder ziet het er goed uit en het lijkt idd niet alsof je hem erg in de weg zit. Bij sgw vind ik het zelf ook fijner om toch iets contact te houden voor het geval dat. Succes!
Het is zeker niet zonder risico, zonder bp, dat weet ik zelf ook hoor! Maar ik cross maar 3x per jaar ofzo, en dan vind ik zo'n ding toch bijhoorlijk prijzig ervoor. Ik weet dat dat natuurlijk beter is dan een gebroken rug. Als we het vaker gaan doen, koop ik ook een BP!