[SGW] Z2 topper aan de cross

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Babootje

Re: Z2 topper aan de cross

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 10:22

Gefeliciteerd met je mooie punten!
Wat een enorm leuk paard heb je zeg.
Het is nooit gezegd dat een goed dressuurpaard niet zou kunnen springen of andersom. Ferro is zijn carriere ook heel verdienstelijk begonnen als springpaard.
Ik vind dat je paard een mooie springtechniek heeft en zn rug goed gebruikt.
Wij hebben ook een dressuurpaard (4 jaar) dat ook heel goed lijkt te kunnen springen. Je merkt dat hij het enorm leuk vindt en er erg los van wordt (en blijft). Dus 1 x per week een paar sprongetjes in de bak houden we erin.

abrina71

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 05:27

Wow wat heeft hij een lol. Het spat er gewoon vanaf. Heerlijk om te zien.

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 05:29

Wat gaaf zeg! :D

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 05:55

Getup schreef:
Wat een plezier om naar te kijken. En hij doet t gewoon allemaal; heerlijk. Zulke paarden moeten ze fokken, dan zouden meer mensen het leuker hebben met hun paarden :-)

Nou ik heb ook z'n democraat staan.. Het is dat ze voor mij na heel veel discussie door het vuur gaat maar anders... :Y)

Ik zie dat jij ook z'n band hebt met jouw craatje. Mooi om te zien. Ze zijn zo veelzijdig!! Mijne vind dressuur niet zo veel aan maar kan het wel, ze gaat veel liever over hout en het liefst over een boomstam :):)

Veel plezier met je topper!!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 06:59

Getup: een heel groot deel (misschien wel het grootste deel) is opvoeding en africhting. Wij hebben ook zo'n "makkelijk" veelzijdig paard (springen, dressuur, eventing, braaf op buitenrit, zelfs uitstappen met onze dochter van 6). Koele karakter zat er deels wel in, maar wij hebben hem toch als 7 jarige vanaf bijna 0 moeten opleiden. De knopjes zitten er niet als vanzelf allemaal op.

TS: leuk aansprekend paard en hij doet het allemaal heel makkelijk. Zeker vaker gaan doen!

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 10:09

Zoals ik daar al zei: leuk beest is het.
Zijn instelling was in ieder geval heel goed en zijn springen ook.

Ik zit op die kleine bruine. En hier ook dressuur met crossen goed te combineren.

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 10:21

Ziet er leuk uit! Fijn terrein daar ook hè! Wij gaan er ook wel eens heen om wat sprongetjes te wagen :)

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-16 12:50

Bedankt allemaal voor de leuke reacties!

Babootje schreef:
Gefeliciteerd met je mooie punten!
Wat een enorm leuk paard heb je zeg.
Het is nooit gezegd dat een goed dressuurpaard niet zou kunnen springen of andersom. Ferro is zijn carriere ook heel verdienstelijk begonnen als springpaard.
Ik vind dat je paard een mooie springtechniek heeft en zn rug goed gebruikt.
Wij hebben ook een dressuurpaard (4 jaar) dat ook heel goed lijkt te kunnen springen. Je merkt dat hij het enorm leuk vindt en er erg los van wordt (en blijft). Dus 1 x per week een paar sprongetjes in de bak houden we erin.

Wauw dankjewel voor het compliment! En inderdaad door lekker af te wisselen houd je ze mooi fris :j

_Elke schreef:
Nou ik heb ook z'n democraat staan.. Het is dat ze voor mij na heel veel discussie door het vuur gaat maar anders... :Y)

Ik zie dat jij ook z'n band hebt met jouw craatje. Mooi om te zien. Ze zijn zo veelzijdig!! Mijne vind dressuur niet zo veel aan maar kan het wel, ze gaat veel liever over hout en het liefst over een boomstam :):)

Veel plezier met je topper!!

Thank you! Het zijn wel karakters inderdaad! Mensen die de mijne kennen zeggen regelmatig dat anderen al verongelukt zouden zijn met hem als ze hem hadden gehad, ook al is het nu zo'n goedzak. Hij wil graag in zijn waarde gelaten worden, grapjes kunnen uithalen en samen met je werken :)

pol013 schreef:
Zoals ik daar al zei: leuk beest is het.
Zijn instelling was in ieder geval heel goed en zijn springen ook.

Ik zit op die kleine bruine. En hier ook dressuur met crossen goed te combineren.

Hee wat leuk dat je ook op bokt zit, ook respect voor jou dat de jouwe op zijn leeftijd nog zo goed meedraait. Je zag het er totaal niet aan af!

MonteKarlo schreef:
Ziet er leuk uit! Fijn terrein daar ook hè! Wij gaan er ook wel eens heen om wat sprongetjes te wagen :)

Inderdaad een heerlijk terrein met veel variatie, zeker nu het nieuwe gedeelte erbij is gekomen!

Ann99

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 17:02

Ziet er heel gaaf uit!

Elsemiek98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 18:24

Ziet er super gaaf uit. Je hebt toekomst in de eventing met een democraat hoor!
Mijn zus heeft ook een democraat.
Gekocht als leerpaard in de dressuur. nooit een dressuur wedstrijd er mee gestart alleen springen en eventing.
Nu startgerechtigd in M springen en Z eventing met winst.
En volgendjaar een veulentje

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 18:32

Gaaf hoor Lotte! En nog gefeliciteerd met je punten inderdaad
Stoer van due picknick tafel, toen ik laatst met [***] daar was durfde ik die niet. Achteraf ook maar goed want we zijn uit eindelijk bij die sprong van foto 9 gevallen :')
Binnenkort maar weer s een buitenritje samen doen!

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 18:53

Anna79 schreef:
Ziet er goed uit! Je kan zien dat hij er plezier in heeft! Als je uitgedressuurd bent kunt je altijd nog een carriereswitch overwegen :D

Waarom pas als ze uitgedressuurd is?
Dit kan best gecombineerd worden hoor

Super stoer dat je dat met je paard doet
Zo hou je ze fris in het hoofd

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-16 10:23

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties!

xTammyy schreef:
Gaaf hoor Lotte! En nog gefeliciteerd met je punten inderdaad
Stoer van due picknick tafel, toen ik laatst met Flame daar was durfde ik die niet. Achteraf ook maar goed want we zijn uit eindelijk bij die sprong van foto 9 gevallen :')
Binnenkort maar weer s een buitenritje samen doen!

Oh wat zonde, hopelijk niet al te veel zeer gedaan?
Ja lijkt me gezellig! Waar sta jij tegenwoordig ergens? :)