Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kimosi schreef:Whoo wat een naar ongeluk en je ging zo goed! Heel veel beterschap!
Nog een vraagje is zag dat je de nieuwe cross beschermers van veredus hebt waar heb je deze gekocht? Hier in Nederland zijn ze nog niet verkrijgbaar
Sterkte in ieder geval!
héél veel beterschap!
Ik heb gratis zo'n pot gekregen toen ik mijn crossbeschermers heb gekocht. Mijn paard durft wel eens een been laten hangen bij een sprong (al is hij in de cross wel voorzichtiger) en die crème is om beter over de sprong te glijden.
Bijvoorbeeld bij hagen kunnen ze er beetje door springen ipv er helemaal over.
Ondertussen krijgt Shuddy ook een opknapbeurt hehe. 
Veel van mijn familie kwamen kijken voor eerste keer, sprong 3 was ongeveer 200-300m verder waar ze stonden, toen ik viel en ik bleef liggen zijn mijn papa en broer in een rotvaart naar mij gelopen! Mijn broer zei nog, dit was de snelste 200m die ik ooit heb gelopen.
Maarja ze hadden schrik voor mijn nek of mijn rug ofzo... Dusja wel geluk gehad! Ik krijg er nog rillingen van als ik daaraan denk!
Enkel op zijn been wat wit maar dat is door wondjes van bij vorige eigenaar.
Wou dit jaar een klasse hoger starten op het einde van het seizoen, maar we zullen moeten wachten tot volgend jaar vrees ik... En dankje!
Mijn sporen en chaps gingen makkelijk af, en van mijn schoenen hebben ze gewoon de veters moeten doorknippen. In het ziekenhuis hebben ze wel mijn rijbroek en kousen moeten kapotknippen.
Nuja mijn rijbroek was al 6 jaar oud ofzo. 
Celine_Famke schreef:Oh jeetje, ik was net aan het genieten van de foto's, komt dat. Heel erg veel sterkte en ik hoop dat je snel opknapt en weer kan rijden!
Amaris: Links op die foto in het licht van de zon staat ook nog een paard. Dus is wel de middelste