[SGW] Zafira @ grensverleggende fotomeeting Bussloo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

fortune

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 20:42

Wow jij springt netjes!!! Je bent een van de enige ruiters die ik ooit gezien heb die vanaf de paardenmond tot je eleboog een rechte lijn vormt! Hoe doe je dat toch? (waarschijnlijk zal dit bij jou een normaal zijn :o )

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 21:54

wauw, het ziet eruit alsof het een geslaagd dagje was.

plezier straalt er vanaf :j :j *D *D

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-15 08:49

Ketaki schreef:
wauw, het ziet eruit alsof het een geslaagd dagje was.

plezier straalt er vanaf :j :j *D *D

Het was zeker geslaagd, en plezier hadden we ook *\o/*

fortune schreef:
Wow jij springt netjes!!! Je bent een van de enige ruiters die ik ooit gezien heb die vanaf de paardenmond tot je eleboog een rechte lijn vormt! Hoe doe je dat toch? (waarschijnlijk zal dit bij jou een normaal zijn :o )

Ehm... Ik doe dat niet bewust, dus ik zou je niet kunnen zeggen hoe ik het doe :o maar bedankt voor dit grote compliment {:}

zoutenootjes

Re: Zafira @ grensverleggende fotomeeting Bussloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 22:28

Dat zijn leuke foto's geworden. Je springt toch netjes, hoor. Ik dacht dat je het al veel vaker gedaan had := . In ieder geval, zo zag het er uit toen we daar samen rondreden. Bij het heggetje vond ik de bodem toch wat glad, dus knap dat je daar zo netjes overheen bent gesprongen. Je hebt ook een fijn paard. Het was zo grappig toen ze dat beentje even neerzette op de hoge afsprong. Net of ze zeggen wilde: 'daar stap ik gewoon even op'.

Qimm

Re: Zafira @ grensverleggende fotomeeting Bussloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-15 00:08

Ja klopt. Bij het haagje was het inderdaad wat gladachtig, maar omdat ze zo rustig was ging het prima. Dat jij het niet aandurfde met dat scheurijzer van jou begrijp ik helemaal. Poe, wat een snelle vosseman is dat!
Ik heb ook aardig in een deuk gelegen bij die opsprong, tis ook zo'n mal dier af en toe. Als ik niets had gedaan had ze vast en zeker geprobeerd vanuit stilstand erop te klauteren :')