[SGW] Risky knalt het cross seizoen in!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kyrkelover

Re: Risky knalt het cross seizoen in!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-15 22:02

Klopt hij moet van mij altijd veel tegen de pony praten.
Pony doet werkelijk ALLES voor je zolang je hem vertrouwen geeft.
25 mei weer spring selectie, maar zal moeilijk worden kringkampioen te worden. Concurrentie heeft een berg meer ervaring met name de ponys.
Maar neemt niet weg dat we het geweldig vinden hoe het gaat.

Verder 14 juni, 27 juni en 5 juli zowel dressuur als spring selectie.
Voorlopig toch alweer heel wat prijzen mee naar huis mogen nemen dus de prijzenkast is nu echt te klein geworden van het ruitertje hihi.

We hopen met name heel veel plezier met hem te hebben en als Gijs te groot is.. tja dan weet ik het nog even niet.

Nordique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 22:21

Heel leuke topics altijd van deze combinatie! Jammer dat die ponys niet meegroeien.. Vind het nu wel zeker nog niet mis staan.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 22:27

Ik hoop echt heel erg dat je ons ook nog af en toe van fotokopie voorziet als hij een andere pony heeft. Ik vind m zo stoer!

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 22:28

Wat een rete gave pony zeg !!

Weet niet of je het waardeert maar het valt me op dat de pony bijna altijd in de er keerde galop land of overkruist. Misschien een topje om te oefenen tijdens de training dat het nog makkelijker word in het parcours :o . Niet negatief bedoeld hoor ! Viel me gewoon erg op :o

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-15 22:46

Klopt inderdaad.
De ene keer gaat het beter als de andere keer.
De trainer hamert hier gigantisch op tijdens de springles.
Veel zullen hem wel kennen Fried van Stiphout. Geweldige lessen zeer gericht op het technische.
Dus goede galop , pony begeleiden, houding tijdens het rijden zeer consequent rijden.

Maar ja een ruitertje die nu net 1.5 jaar springt en een pony die pas sinds april vorig jaar mag springen moet er ook nog veeeel meters gemaakt worden.
Ik weet wel dat we nog in Etten-Leur zeiden dat hij het nieuwe record in verkeerde galop gebroken had.

Of Gijs na Risky nog op een andere pony gaat rijden is overigens niet zeker. Ligt aan meerdere factoren.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 23:23

Oké je bent er dus al hard mee aan het we top ! Vind het een prachtige combinatie hoor