Geweldig dier. Die gaat jouw zusje helemaal haar zelfvertrouwen teruggeven. Zo'n dier is goud waard!
Ilona_Mambo
Geplaatst: 10-04-15 09:20
Wat een knapperd!
Sunneva
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-15 09:20
Allereerst: super bedankt voor alle leuke complimentjes, dit is leuk wakker worden!
En uitgelicht! Jeej!
@desiree: zeker! Ik ga je even een berichtje sturen @Kim_Asterix: moet je even aan Marjoow vragen hier op bokt, zij had daar een cool trucje voor @Bernoe: zou heel goed kunnen! M'n moeder was mee op het ijsje en wij waren op de jonge paarden van Prinsen.
Met m'n zusje en de pony gaat het ook al top, hij is zo kalm en rustig en zelfs als hij wat heet wordt in het werk durft m'n zusje er aan te blijven rijden en er zelfs gebruik van te maken. Vroeger moesten we haar bijna dwingen om weer op te stappen, nu hebben we soms discussie (lees: zusjesruzie) over wie er mag rijden Ze heeft er al mee gesprongen en wordt daar nu ook enthousiast over. Ik word nu stiekem een beetje bang dat ze ook wil crossen en ik dan helemaal de pony af moet staan :p
Esaqar
Geplaatst: 10-04-15 09:21
Wow wat een ongelofelijk knappe pony! En knap dat jullie dit zo durven de eerste dag. Maaar.. het is ene ervaren pony, dus aan de ene kant snap ik het wel.
Super gave foto's! En knap dat je dit meteen aandurfde met je nieuwe pony, het ziet er uit alsof jullie dit al heel lang samen doen Veel plezier samen!
Katyatje
Geplaatst: 10-04-15 10:39
Een kleine trakehner om in te springen Ik vind 'm groot genoeg! Jullie zijn een gave combinatie en het crossen gaat jullie blijkbaar goed af! Blijven gaan!
Anoniem
Geplaatst: 10-04-15 10:45
Gaaf paard heb je
Suus__
Geplaatst: 10-04-15 10:59
Wat een leuke stippel!! Ziet er goed uit, jullie zijn een leuke combinatie!
CK88
Geplaatst: 10-04-15 11:13
Wauw respect! Ziet er allemaal heel goed uit, erg dapper van jullie beiden!
Pony is inderdaad super opgeleid en ik ben het rijden van onbekende pony's en paarden gewend aangezien ik op een handelsstal rijd. Voor Spotje was het een dagje naar de speeltuin en voor mij was het tot nu toe een van de meest geweldige ervaringen uit mijn leven!
Met een dressuurzadel moet ik nog even leren omgaan, maar zodra we de springring inrijden of de zandpaden op voelt het voor mij gewoon alsof we één worden. Ik had me geen betere pony kunnen wensen