Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Brandje_04 schreef:Ik heb normaal helemaal niks met tinkersMaar deze vind ik wel heel erg gaaf!
![]()
Super dat je weer aan het crossen bent en geniet van ieder moment!
M_D_H schreef:Brandje_04 schreef:Ik heb normaal helemaal niks met tinkersMaar deze vind ik wel heel erg gaaf!
![]()
Super dat je weer aan het crossen bent en geniet van ieder moment!
Bedankt!
Nu ik weer iets (nog niet veel, er hoeft maar iets mis te gaan en ik ben alweer helemaal van slag) meer vertrouwen heb geniet ik er ook weer meer van...
Dat is sowieso wel het geval trouwens, als je een tijd gedwongen hebt moeten stoppen met paardrijden (eerst het ongeluk met de staander, toen mijn ziekte en daarna het scheuren van mijn pees) geniet je des te meer als je er weer op zit!
leeneliefje schreef:pfoeh wat geef jij negatief commentaar op jezelf! Je laat er niks van heel![]()
Ik vind dat je trots op jezelf mag zijn gezien je dit heel spannend vind![]()
klasse hoor dat je gewoon doorgaatdat zijn de echte liefhebbers.
Je tinker is ontzettend chique en sportief echt een gaaf ding
maj0 schreef:Wat goed dat je er weer op zit!
Ik had persoonlijk ook nog even gewacht met crossen. Niet vanwege je gewicht maar vanwege je enkel. Je maakt het jezelf zoveel makkelijker als je je beugels wat korter kan doen![]()
verder vind ik het er goed uit zien hoor zo beroerd zit je er niet op;)
Wat betreft afvallen weet er alles van af. Heb ook tijd stil gezeten na een operatie en vloog er aan, maarja nu moet het er weer af, pfff dat gaat idd niet makkelijk. Maar ach komt vanzelf(hoop ik
)
Meid gewoon lekker door gaan met rijden en lekker genieten!