ElsRoosje schreef:Gaaf! Volgensmij heb ik jullie wel eens op een wedstrijd springen gezien!haha zou heel goed kunnen! woon omstreeks apeldoorn
hunkyxpassoa schreef:ElsRoosje schreef:Gaaf! Volgensmij heb ik jullie wel eens op een wedstrijd springen gezien!haha zou heel goed kunnen! woon omstreeks apeldoorn Heb je toevallig dan laatst mee gedaan aan de bronkhorst bokaal ofzo?
@ElsRoosjehaha ja de bronkhorst wonencup in Hierden! Dat was vorige week, voor de eerste keer in het M.
hunkyxpassoa schreef:@ElsRoosjehaha ja de bronkhorst wonencup in Hierden! Dat was vorige week, voor de eerste keer in het M.Jaa klopt ik groom altijd bij Lisa! Bij die palomino pony leuk!
ElsRoosje schreef:hunkyxpassoa schreef:@ElsRoosjehaha ja de bronkhorst wonencup in Hierden! Dat was vorige week, voor de eerste keer in het M.Jaa klopt ik groom altijd bij Lisa! Bij die palomino pony leuk!Oohjaa! ik weet al wie je bent! haha leuk!
wat een leuke pony heb je! heb toevallig al ooit vaker sommige foto s gezien die op fb stonden van equigeniek
QuintySnoepy schreef:wat een leuke pony heb je! heb toevallig al ooit vaker sommige foto s gezien die op fb stonden van equigeniekHahaha jaa dat kan heel goed kloppen
Haha wat grappig, ik heb je vandaag zien rijden in Rhenen Ik reed er ook (dressuur L1 ) Hele gave pony heb je hoor! Wees daar maar trots op!
Gaaaf! En wat een gaaf setje!Ik zou alleen ook je spoortjes thuis laten, want onbedoeld prik je je pony, en dat is vast niet wat je wilt.