[SGW] Enjoy's eerste indoor cross

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 19:52

Wat een leuk ding :D Ziet er goed uit voor een eerste cross. Vind haar bij het springen er erg onstuimig uitzien, bij de cross lijkt ze veel meer op jou te letten. Is er een reden dat je haar zo lang laat? Ik denk dat als jij haar iets meer bij elkaar rijdt je ook fijnere afstanden kunt rijden, zodat je de noodsprongen wat minimaliseert :)) Maar erg netjes gereden voor zo'n groene combinatie, en wat ben jij vooral een vriendelijke ruiter! :)

cobyg

Re: Enjoy's eerste indoor cross

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 20:06

ik vind het heel knap en het ziet er netjes uit, succes verder

sterreaishax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 20:11

wat een leuk paard! ziet er erg netjes uit!

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 20:16

Leuk zeg zo'n indoor cross! Ik vind dat jullie het heel leuk doen samen, zeker ook omdat jullie pas 2x crosstraining hebben gehad. Ik doe het je niet zo snel na. Jullie gaan het samen vast goed doen van de zomer!

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 21:55

Bizzybijtje schreef:
Wat leuk!! Op deze hoogte zou ik het misschien ook nog wel aandurven haha :D
Zou wel flink aan de galop gaan werken in het (spring)parcours want je paard lijkt daar nog erg onwennig. Op dit niveau is dat nog niet zo erg maar zogauw je "echt" moet gaan springen kan dat voor problemen gaan zorgen.

daar dacht ik idd ook aan!
Hoger lijkt me toch wel erg spannend!

JustEnjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 22:10

Bedankt allemaal! Voelt toch wel goed om zulke positieve reacties te krijgen :o

Killyenn schreef:
Wat een leuk ding :D Ziet er goed uit voor een eerste cross. Vind haar bij het springen er erg onstuimig uitzien, bij de cross lijkt ze veel meer op jou te letten. Is er een reden dat je haar zo lang laat? Ik denk dat als jij haar iets meer bij elkaar rijdt je ook fijnere afstanden kunt rijden, zodat je de noodsprongen wat minimaliseert :)) Maar erg netjes gereden voor zo'n groene combinatie, en wat ben jij vooral een vriendelijke ruiter! :)

Ik ben in de training al wat meer bezig met het bij elkaar rijden. Voor nu laat ik haar eigelijk een beetje zelf haar afstanden zoeken en wil ik haar nog niet te veel gaan plaatsen zodat ik hoop dat ze zelf ook een beetje dat inzicht gaat krijgen.