[SGW] S

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:02

Batlow schreef:
xZiva_ schreef:
aangezien topics waarin de OP word weggehaald, vaak als penny word aangezien en vaak de opmerking krijgt: volgensmij is het weer vakantie.

en ik geloof niet dat ts haar leeftijd helemaal klopt :=

Nou toevallig weet ik wie ts is en vind ik deze reactie zeer respectloos en niet toepasselijk.

als je even geduld had, en verder gelezen had, had je mijn laatste reactie ook gelezen

:n

Batlow

Re: S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:04

Had het gelezen, maar dan moet je toch nog efffekes nog een keer nadenken voordat je een reactie plaatst, ipv een impuls reactie.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:05

Beter voor de sfeer op bokt.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:05

lieveli schreef:
Beter voor de sfeer op bokt.

En vooral hierom inderdaad *\o/*

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:06

Batlow schreef:
Had het gelezen, maar dan moet je toch nog efffekes nog een keer nadenken voordat je een reactie plaatst, ipv een impuls reactie.

pff jaa tuurlijk hoor :roll:

ik had ook die laatste reactie niet kunnen plaatsen, zoals heel bokt vaak doet.

maar ach, stipje gaat nu van het topic af :evaw:

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:07

xZiva_ schreef:
als je even geduld had, en verder gelezen had, had je mijn laatste reactie ook gelezen

:n

Beetje pot verwijt ketel opmerking, als je zelf beter had gelezen dan had je al gezien dat moeder van TS gereageerd heeft in topic. Moet je Batlow niet verwijten wat je zelf ook niet doet.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:08

jeetje wat is bokt weer eens heerlijk vergevingsgezind zeg :roll:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:09

xZiva_ schreef:

Je moet gewoon beter nadenken voor je iets plaatst. Nu is het al te laat, want de TS is gekwetst en haar foto's zijn er af.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 02-01-14 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:10

Het heeft niks met vergeven te maken hoor, ik kraak je niet af en ik beschuldig je nergens van, het was alleen een tip nog even goed een reactie na te lezen, omdat woorden nog best hard kunnen aankomen zoals je ziet. Mijn tip kwam misschien niet volledig aardig over, maar bedoel het ook maar goed.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:10

lieveli schreef:
xZiva_ schreef:

Je moet gewoon beter nadenken voor je iets plaatst. Nu is het al te laat, want de TS is gekwetst en haar foto's zijn er af. Heb je überhaupt al excuses gemaakt?

pff lezen is moeilijk he? de foto's waren al weg voordat ik uberhaubt gereageerd had, en excuses zijn allang gemaakt, als je goed gelezen had had je dat gezien

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:13

xZiva_ schreef:
pff lezen is moeilijk he? de foto's waren al weg voordat ik uberhaubt gereageerd had, en excuses zijn allang gemaakt, als je goed gelezen had had je dat gezien

Doe je het weer. Jij hebt ook niet goed gelezen voor je je opmerking maakte. Moeder van TS had al opmerkingen gemaakt voor jij je reactie neerplofte. Jij kunt je vergissen, maar lieveli ook.
Hoef je niet zo snibbig te doen.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:16

Esmeej333 schreef:
xZiva_ schreef:

Doe je het weer. Jij hebt ook niet goed gelezen voor je je opmerking maakte. Moeder van TS had al opmerkingen gemaakt voor jij je reactie neerplofte. Jij kunt je vergissen, maar lieveli ook.
Hoef je niet zo snibbig te doen.

weetje, laat ook maar. je begrijpt alles wat ik zeg verkeerd. ik 'plof' geen enkele reactie meer tegen jou of ieder ander uit dit topic :n, mijn humeur is in ieder geval alweer verpest. -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:18

Ik had inderdaad mijn post al aangepast. Maar nogmaals een verzoek om gewoon normaal te doen. Misschien heb je een rotdag maar dat hoef je niet op bokt af te reageren.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:18

neehoor, had een prima dag :D
alleen jammer dat je hier gewoon verkeerd begrepen word

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:20

Dat klopt inderdaad. xZiva maakte een opmerking waar ik me aan ergerde maar heeft daarna sorry gezegd en dan moet het ook gedaan zijn. Was er niet blij mee maar ik vind het heel fijn dat ze aangeeft dat ze te snel geoordeeld heeft. Dat doet ook niet iedereen.

Batlow heeft wel gelijk over woorden die, zeker op internet, nogal hard aankomen maar dat was meteen te zien aan het begin van het topic. Als ik had geweten dat mijn dochter deze foto's op bokt zou zetten had ik dat haar afgeraden omdat niemand de slof op de foto's in de context kan zien waar hij in gebruikt is. Niet voor het springen, niet omdat ze het paard niet aan kan en zeker niet zomaar maar omdat het de eerste keer was dat dit paard serieus met verkeer in aanraking ging komen.
We wilden geen ongelukken. Er is maar weinig gesprongen en uitsluitend heel laag om het paard eens kennis te laten maken met natuurlijke hindernissen.
Ik heb nergens gezien dat hij echt gehinderd werd, misschien wel dat de slof wat strakker leek en was maar ik stond er bovenop (was de fotograaf :D ) en het was nergens risicovol want dan had ik haar óf laten stoppen óf de slof er af gehaald.
Dat laatste is nogal lastig in het bos met een wat opgewonden paard omdat hij alles voor het eerst zag dus was het safer om die slof maar te laten.

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:21

xZiva_ schreef:
neehoor, had een prima dag :D
alleen jammer dat je hier gewoon verkeerd begrepen word

Niks verkeerd begrepen. Maar opmerkingen maken als 'pff lezen is moeilijk' terwijl je zelf ook niet helemaal goed gelezen hebt is niet helemaal eerlijk. Behandel anderen zoals je zelf ook behandeld wil worden.
Jij maakt een fout en wil vergeven worden, lieveli vergist zich en daar maak je een snibbige opmerking over, tsjah.

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-14 10:44

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hier ook nog een van het springen over gewone hindernissen:
Afbeelding
Afbeelding
Afstanden is nog niet helemaal zijn sterkste kant (sorry paard):
Afbeelding
Tipje voor mezelf: handen niet op de hals vastzetten maar meer meegeven.

Misschien zo een beter beeld van ons met ook een aantal foto's zonder slof springen?
We gaan nu eerst een paard weken (tot volgende vakantie) lekker trainen zoon 4 keer per week en 1 keer per week lekker grondwerk doen.
We gaan ons nu focussen op controle en lekker werken aan de basis.

Ik weet ook wel dat de slof toch wel contact heeft maar voor de sprong moet ik hem soms nog helpen met begrenzen en het is soms wel beetje lastig om het evenwicht te vinden tss te los of te vast (te vast is hij zeker niet geweest)
En ik rij normaal ook alleen met slof als ik buiten ga (voor de veiligheid van iedereen want hij heeft de stomme neiging voor de auto's te willen gaan lopen >;) )

Sorry dat ik soms wat extreem kan reageren :\ ik maak het soms zelf erger dan dat het wss bedoeld was. En ik ben nog maar 16 en ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven over hoe ik het misschien beter kan doen.

Mijn BP zit trouwens met crossen onder mijn jas.

Nogmaals mijn excuses.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 10:47

Mooi paard! Ziet er goed uit, succes verder :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 11:48

Wauw wat een enorm stoer paard!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 11:57

Ik vind het ook een leuk paard! En persoonlijk vind ik de slof nog wel meevallen.

Ik ben allang blij dat die niet tussrn dr benen zit, dat was wel kwalijk geweest.

Is het paard echt pas 3,5?

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 12:02

ik vind inderdaad de slof ook wat belemmeren op de foto's. en je hebt het ook helemaal niet nodig, want je rijd volgens mij hartstikke netjes. :)

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 12:04

Citaat:
mijn humeur is in ieder geval alweer verpest.

Grappig dat je door een zo'n topic je hele humeur laat verknallen.

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-14 12:33

Ah dank julliewel <3
Ik ben heel blij met dit paard en hij is idd nog maar 3,5. (Word in 16 april 4) . (Ben zelf erg benieuwd naar hoe hij straks gaat zijn als hij zijn spiertjes begint te krijgen en wat verder doorgereden is.)

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 12:56

Kwam op bokt ook wel is een vosje/bruine tegen, ook een grote! is die weer verkocht?

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-14 12:58

roodvos? Denk dat je Daimler bedoeld?
Nee die blijft gewoon lekker, met die hoop ik wat hoger te kunnen gaan rijden. (Shetan ook maar we moeten nog kijken hoe mijn vriendelijk reus het gaat doen)
Tarik die vosse pony die ik op het beekdal had is wel verkocht ;(