[SGW] Tölters gaan crossen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

maras

Re: Tölters gaan crossen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 21:02

Vroeger ( ja echt vroeger ) toen ik nog volop wedstrijden reed met mijn IJslander ( zeg 25 jaar geleden) toen was er jaarlijks de 3 daagse wedstrijd in Hulten en daar zat het onderdeel cross ook , super leuk om te doen en toen ook veel animo qua inschrijvingen. Later kun je geloof ik in Oirschot ook nog wel eens een crossje rijden maar daarna was het niet meer mogelijk. En het was zo leuk om te doen! Ik krijg bijna de kriebels om het weer op te pakken maar mijn huidige IJslander mist het IJslandse vuur, hij is meer van het waxinelichtje en ik denk dat hij het niet zo'n top plan vindt. Ondertussen beleef ik gewoon plezier aan jullie filmpjes en foto's :-)

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 21:44

maras schreef:
Vroeger ( ja echt vroeger ) toen ik nog volop wedstrijden reed met mijn IJslander ( zeg 25 jaar geleden) toen was er jaarlijks de 3 daagse wedstrijd in Hulten en daar zat het onderdeel cross ook , super leuk om te doen en toen ook veel animo qua inschrijvingen. Later kun je geloof ik in Oirschot ook nog wel eens een crossje rijden maar daarna was het niet meer mogelijk. En het was zo leuk om te doen! Ik krijg bijna de kriebels om het weer op te pakken maar mijn huidige IJslander mist het IJslandse vuur, hij is meer van het waxinelichtje en ik denk dat hij het niet zo'n top plan vindt. Ondertussen beleef ik gewoon plezier aan jullie filmpjes en foto's :-)

Ik zeg, gewoon een keer mee met ons als we een puppyles gaan doen! :D

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:21

Als het in de buurt was zou ik er eigenlijk best wel eens zin in hebben, eens kijken of we hier ook niet eens zoiets op kunnen zetten, goed idee !

MerelArfa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:56

maras schreef:

mijn merrie (de vos die beide keren mee is geweest) heeft ook niet echt het ijslandse vuur die mijn ruin wel heeft, alleen met de cross leeft ze helemaal op, dan is ze net zo gaaf over de hindernissen aan t crossen als mijn ruin doet (de vos die de tweede keer ook mee ging). Zelfs met mijn vriendin die geen cross ervaring had, ze had toen 1 weigering wat ik me zo kan herinneren, en ik zag wel dat alle ijsjes erg enthousiast werden van de sprongetjes :)

Duss gewoonnn doen!!!! Super leuk en gezellig!

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 22:52

Ik heb me aangemeld bij de FB club en ik heb een stalgenootje met Ijslander die het ook helemaal ziet zitten dus wij zijn enthousiast, kom maar op met die (puppy)crosstraining :-)

_Celess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 17:42

Gaaf! Ik zou ooit ook wel op een IJslander willen rijden (nog nooit gedaan helaas)

Susie1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 17:47

Zijn er hier ook nog mensen die morgen meerijden met een IJslanderrit in Hoornerveen?

xxfleuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 23:04

Wat leuk!!