Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Toverbal schreef:Mooie foto's hoor!![]()
Ik zeg 1-0 voor de schimmel, (als je dan toch zo hardhandig moet rijden als ruiter, verdien je het ook niet om erop te blijven zitten)

chelle_dora schreef:Mooie foto's, staan een paar mooie momenten op!
Betreft het bloed in de mond, zeker weten wat de oorzaak is weten we natuurlijk nooit zo vanaf bokt. Moet zeggen dat ik het wel veel bloed vind, kan het paard zo heftig bloeden als het op z'n tong gebeten heeft? Niet aanvallend bedoeld maar puur uit interesse
PrimaDonna_ schreef:Mooie foto's!
Zoals mensen al zeggen, paard kan op de tong of lip hebben gebeten, toevallig zat ik van het weekend nog naar een cross wedstrijd in Engeland te kijken, was ook een paard die bloed in de mond had, paard had op zijn lip gebeten, man werd wel gediskwalificeerd.. Vraag me af of dat bij deze ruiter van de foto ook zou zijn gedaan...
Zou misschien proberen om de sprong zelf er wat meer er op te krijgen.
Maar dat is niet richting TS bedoeld natuurlijk.
Sunny schreef:Om heel eerlijk te zijn vind ik het niet erg chique van een fotograaf om zo'n foto op bokt te zetten. Zoals hierboven vermeld was het een ongelukje en is er door de da naar gekeken. Maar de meeste lezers hebben hun oordeel al klaar. Lekker als eigenaar om zo even door het slijk gehaald te worden en leuk als je in de toekomst je paard nog eens wil verkopen. Ook al heeft TS dit misschien in eerste instantie niet gezien, ik zou persoonlijk de foto eraf halen. Kwestie van ethiek.
ik ga nou echt daarom mijn foto niet weghalen. Had hem even goed kunnen bewerken zodat je het bloed niet ziey als ik er had op gelet. Then there was no problem
daNiielle_ schreef:Leuke foto's zitten er bij.Zou misschien proberen om de sprong zelf er wat meer er op te krijgen.
Kan dan weer niet begrijpen waarom een paard met bloed in de mond bij uitgelicht staat.Maar dat is niet richting TS bedoeld natuurlijk.